یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محسن پاکدامن

حجت‌الاسلام محسن پاکدامن یکی از سه روحانی حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام محسن پاکدامن یکی از سه روحانی حادثه تروریستی روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ حرم مطهر رضوی که در بیمارستان تحت درمان و مراقبت بود، از بیمارستان مرخص و راهی منزل شد.

بیشتر بخوانید:

همه آنچه که می خواهید درباره حادثه تروریستی حرم رضوی بدانید + فیلم ها و واکنش ها

همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، حجج اسلام محمد اصلانی، محمدصادق دارایی و محسن پاکدامن در صحن پیامبر اعظم(ص) از سوی فردی با تفکرات تکفیری با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند که با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر رضوی ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به‌سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

در همان روز حجت‌الاسلام اصلانی با وجود تلاش‌های کادر پزشکی، به‌علت شدت ضربه وارده از سوی ضارب به شهادت رسید و حجت‌الاسلام پاکدامن و دارایی هم در بخش ویژه بیمارستان کامیاب بستری شدند.

ببینید:

تصاویری از حجت الاسلام پاکدامن در بیمارستان

پنجمین روز ماه مبارک رمضان و در روز تشییع باشکوه و خاک‌سپاری شهید اصلانی، حجت‌الاسلام محمدصادق دارایی هم به فیض شهادت نائل آمد و روز بعد پس از تشییع به یاد ماندنی، در کنار رفیق شهیدش در صحن آزادی حرم مطهر رضوی به خاک سپرده شد.

۲۰ ضربه چاقو توسط ضارب تکفیری بر بدن حجت‌الاسلام محسن پاکدامن وارد آمده بود که با تلاش کادر درمانی و دعای خیر مؤمنین، پس از بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص و راهی منزل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاهسون از مشهد IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۳
    1 0
    انشاالله که همیشه سلامت و پایدار باشند و در خدمت به محرومین موفق باشند. ان شاالله خدا ریشه ی تکفیری و وهابیت،را بخشکاند.