جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
المقاومة الفلسطينية

حوزه/ انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای بر اهمیت توجه به مسئله فلسطین در ابعاد مختلف تاکید کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای بر اهمیت توجه به مسئله فلسطین در ابعاد مختلف تاکید کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

بار دیگر روز جهانی قدس، ابتکار ارزشمند و ماندنی حضرت امام خمینی (ره) برای حمایت از آرمان آزادی فلسطین فرا رسید و مسلمانان جهان از جمله مردم ایران خود را برای گرامیداشت این روز آماده می کنند.

امسال روز جهانی قدس در مقطعی فرا می رسد که با یورش نظامیان صهیونیست ها به مسجد الاقصی، جنایت گسترده‌ای علیه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین رخ می دهد و علت اصلی آن، قرار گرفتن رژیم منحوس در مسیر زوال است. امروز رژیم اسرائیل با مشکلات داخلی دست و پنجه نرم می کند، کابینه این رژیم کاملا بی ثبات است و سوء مدیریت در ارگانها، ناتوانی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، باعث شده که این رژیم در معرض بی ثباتی و عدم امید به آینده قرار گیرد.

در زمینه نظامی، محور مقاومت در سایه رشادت و هدایت های سردار قاسم سلیمانی، فتحی شقاقی و سید حسن نصرالله، به عنوان یک نیروی متحد در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده و و با ناکارآمدی گنبد آهنین، موشک های رزمندگان اسلام به راحتی تاسیسات بزرگ این رژیم را تخریب و خواب راحت را از آنان گرفته است.

در عرصه بین المللی، به دلیل اعمال تبعیض نژادی، حتی سازمان غربگرای دیده‌بان حقوق بشر، اسرائیل را به عنوان رژیم آپارتاید معرفی کرده است. چنانچه معرفی اسراییل به عنوان یک رژیم آپارتاید، فراگیر شود تمام دولت‌های دنیا را موظف می‌کند تا در مقابل این رژیم ناهمگون با موازین بین المللی بیاستند.

اغلب کارشناسان غرب آسیا معتقدند تنها راه حل پایان دادن به اشغال فلسطین انجام همه پرسی است که از سوی جمهوری اسلامی ایران اعلام و به عنوان یک طرح، در سازمان ملل متحد ثبت گردید. بر این مبنا، همه مردم فلسطین چه مسلمان، چه یهودی و چه مسیحی شرکت می کنند و به نظام آینده ای که باید در این سرزمین حاکم شود، رای خواهند داد. در این صورت روزی فرا خواهد رسید که در سایه همه پرسی در فلسطین اشغالی، مسلمانان و مسیحیان و یهودیان، نظام جدیدی تاسیس کرده و به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کنند.

انجمن اسلامی فارغ التحصیلان فیلیپین با گرامیداشت روز جهانی قدس و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، از مردم شریف ایران بخصوص دانش آموختگان و دانشجویان سراسر کشور تقاضا دارد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، حضور گسترده خود در راهپیمایی این روز را رقم زنند. امیدواریم بزودی با به ثمر نشستن ابتکار ارزنده حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر راهبردی مقام معظم رهبری، شاهد تحقق شعار «امروز ایران، فردا فلسطین» باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha