جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم صدرشیرازی

حوزه/ مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطوح ۲، ۳ و ۴ سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ ـ ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم آزاده صدرشیرازی با اشاره به ظرفیت پذیرش سطوح ۲، ۳ و ۴ در ۵۰۰ مدرسه علمیه خواهران سراسر کشور، اظهار داشت: مجموع ظرفیت پذیرش در این مقاطع به صورت حضوری و غیرحضوری قریب به ۱۵ هزار نفر است.

وی با بیان این که در سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ غالب مدارس علمیه در مقطع عمومی(سطح۲ ـ کارشناسی) پذیرش خواهند داشت، افزود: ظرفیت پذیرش در این سطح بیش از ۱۰۰۰۰ نفر است و شیوه تحصیل در مقطع عمومی صرفا بصورت حضوری است.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: پذیرش در مقطع عالی(سطح۳ ـ کارشناسی ارشد) نیز بیش از ۴۰۰۰ نفر در شیوه‌های تحصیلی حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری نظر گرفته شده است.

وی همچنین به پذیرش مقطع تخصصی(سطح۴ ـ دکتری) اشاره کرد و گفت: پذیرش در این مقطع صرفا به شیوه حضوری و با ظرفیت بیش از ۳۰۰ نفر خواهد بود.

خانم صدرشیرازی بیان داشت: پذیرش سال تحصیلی جدید از ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای اطلاع از شرایط پذیرش و منابع آزمون و مصاحبه می توانند به پایگاه اینترنتی http://paziresh.whc.ir/ مراجعه کنند.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران در پایان افزود: امکان تغییر مدرسه علمیه و رشته انتخابی و مرکز آزمون، حداکثر تا پایان زمان نام نویسی فراهم است و پس از اتمام آن، تغییر در اطلاعات ثبت نامی مقدور نخواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha