چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه گرانی کالا مردم را رنج می‌دهد، گفت: از دولتمردان می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای ثبات قیمت در بازار به گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان برای مسلمانان برخی کشورها مانند افغانستان با تلخی‌هایی همراه بود و تروریستان، نمازگزاران را در مساجد بعضی شهرهای این کشور مورد حمله وحشیانه قرار دادند.

وی ادامه داد: خدا را شاکریم امسال جمهوری اسلامی ایران عظمت خود را بار دیگر در دنیا پیدا کرد و مسلمانان و آزادی خواهان جهان امیدوار ماندند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه گرانی کالا مردم را رنج می‌دهد، تصریح کرد: از دولتمردان می‌خواهیم تمام تلاش خود را برای ثبات قیمت در بازار به گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به امیدواری مردم به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مسئولان لازم است تا گلوگاه‌هایی که موجب بی ثباتی در بازار می‌شوند، را بگیرند.

وی خطاب به مسئولان گیلان یادآور شد: متولیان امر تلاش کنند مشکلات برای مردم در بازار و برای کشاورزان در فصل زراعی ایجاد نشود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: امسال مردم روزه‌دار در ماه مبارک رمضان مساجد را به خوبی پر کردند که این قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی به امید مردم مومن و روزه‌دار به پروردگار اشاره کرد و گفت: مردم در ماه مبارک رمضان با روزه‌داری خودسازی کردند و امیدواریم خدای متعال این اعمال مومنان را بپذیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha