جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه/ امام جمعه رشت گفت: مسئولان و دولتمردان جلوی عوامل گرانی‎ها را بگیرند تا ثبات قیمت در بازار امیدواری را به مردم بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام‌والمسلمین رسول فلاحتی، روز سه شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر در رشت اظهار داشت: گرچه مردم به مسئولان و نظام امیدوارند، اما گرانی‌ها مردم را رنج می‌دهد و از مسئولان و دولتمردان تقاضا داریم جلوی عواملی که موجب گرانی‌ها می‌شود را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود: از همه مسئولان گیلان نیز می‌خواهم تلاش خود را بکار گیرند تا مشکلات در عرصه بازار، خرید و فروش، معاملات و حتی در بخش کشاورزی برطرف شود و شاهد ثبات قیمت در بازار باشیم.

وی به حضور پرشکوه مردم گیلان در روز قدس اشاره و بیان کرد: از شما مردم نیز تشکر می‌کنیم که امسال و در ماه مبارک رمضان مساجد را پر کردید و در روز قدس نیز حضور بسیار پررنگی داشتید و فریضه‌های خود را به خوبی انجام دادید.

امام جمعه رشت ادامه داد: متاسفانه امسال ماه مبارک رمضان با تلخی‌هایی برای بعضی از مسلمانان در جهان همراه بود و در کشور افغانستان، مسلمانان در حال بندگی مورد حملات ناجوانمردانه قرار گرفتند که این حملات وحشیانه را در تعداد دیگری از کشورها نیز شاهد بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی خاطر نشان کرد: این در حالی است که امسال جمهوری اسلامی ایران جایگاه پرعظمتش را در دنیای اسلام بیش از پیش پیدا کرد و بسیاری از کشورهای مسلمان و غیرمسلمان که به نظام جمهوری اسلامی امیدوار بودند تا ابهت استکبار جهانی را بشکند، ناامید نشدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha