شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: امروز بهترین راه برای معرفی چهره واقعی انقلاب مردمی به مردم، جهاد تبیین است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان با اشاره به تلاش دشمن برای فراموش شدن دستاوردهای انقلاب، گفت: دستاوردهای انقلاب در بخش های مختلف نیازمند تبیین برای نسل جوان است، زیرا امروز دشمن برای استحاله فکری نسل جوان برنامه های بسیاری در دست انجام دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران ادامه داد: جوانان آینده سازان و مدیران فردای کشور هستند، بنابراین اقناع فکری این نسل می تواند تا حد زیادی راه را برای نفوذ بیگانگان باز کند.

وی با اشاره به اینکه امروز بهترین راه برای معرفی چهره واقعی انقلاب مردمی به مردم، جهاد تبیین است، اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از جهاد تبیین سخن به میان می آورند این نشان می دهد که اهمیت بیان دستاوردهای نظام اسلامی در این شرایط زمانی تا چه حدی بالاست.

حجت الاسلام حسینی افزود: با جهاد تبیین هم می توان به نوعی در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان ایستاد و از سوی دیگر داشته های انقلاب برای نسل جوان بازگو شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران یادآور شد: در بحث جهاد تبیین باید آتش به اختیار عمل کنیم بدین معنی که با استفاده از ظرفیت های موجود و مردمی در معرفی هرچه بهتر این نظام تلاش کنیم پیش از اینکه دشمنان داشته و اطلاعات مسموم را به نسل های جوان ما تزریق کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha