سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام عرفانی

 حوزه / دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: "جهاد تبیین" به عنوان نسخه‌ای شفابخش، دسیسه‌ها و شیطنت‌های استکبار را نقش برآب می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی اصغر عرفانی ظهر امروز در جمع مردم شهر ضیاءآباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، به تشریح اهمیت جهاد تبیین پرداخت و اظهار داشت: دشمنان تلاش می‌کنند با کمک رسانه‌های خود، دستاوردهای نظام را کمرنگ جلوه دهند، بنابراین وظیفه امروز ما آن است تا خدمات ارزشمندی که در کشور انجام شده را به نحو احسن در جامعه برای اقشار مختلف مردم بیان نماییم.

حجت الاسلام عرفانی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین به عنوان نسخه‌ای شفابخش، دسیسه‌ها و شیطنت‌های استکبار را نقش برآب می‌کند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: امروز رسالت اصلی همه اقشار مختلف اعم از مسئولین، روحانیت و حوزه‌های علمیه بازگو کردن خدمات و ثمرات نظام برای مردم است، چرا که بازنشر خدمات انقلاب در این برهه حساس، یک وظیفه همگانی است.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی جهاد تبیین مهمترین راه مقابله با توطئه نرم دشمن است، گفت: جهاد تبیین یک تکلیف اسلامی، مذهبی، انقلابی و ملی برای تک تک افراد جامعه است که اگر به درستی به آن عمل شود، همانند جنگ سخت، دشمن با شکست مواجه می‌شود.

حجت الاسلام عرفانی تصریح کرد: در این بین لازم است نخبگان با تحلیل‌های واقع بینانه، عادلانه و منصفانه نتیجه فعالیت‌های صورت گرفته پس از انقلاب اسلامی را به درستی تشریح کنند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین یادآور شد: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را یک فریضه دانسته‌اند و این موضوع در ماه‌های اخیر بارها در بیانات خود مورد تأکید و اشاره قرار دادند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته گرامیداشت معلم عنوان کرد: انتقال ارزش‌ها و فرهنگ انقلاب اسلامی به دانش‌آموزان مهمترین رسالت معلمین و اساتید در مدارس و دانشگاه‌ها است.

حجت الاسلام عرفانی عنوان کرد: شهید مطهری با پیوند عمیق به قرآن کریم و عشق به ائمه اطهار(ع)، خدمتگزار راستین انقلاب اسلامی ایران بود و با تفکر الهی و عمل خاضعانه همواره در مسیر تحکیم بنیان انقلاب اسلامی و همچنین تبیین اندیشه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران قدم گذاشت.

استاد حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: اهمیت و جایگاه معلمین بسیار متعالی و نقش الگویی آنان در تربیت دانش آموزان غیر قابل انکار است و لذا لازم است ارزش این جایگاه را بدانیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha