پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای روحانی آذربایجان شرقی

حوزه/ معاون فرهنگی حشدالشعبی گفت: امروز سخت‌ترین، مهمترین و مقدس‌ترین تکلیف جهاد تبیین است و تحقق آن بر عهده طلاب و علما به عنوان سربازان این میدان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام‌والمسلمین سید هاشم الحیدری معاون فرهنگی حشدالشعبی امروز در یادواره شهدای روحانی استان آذربایجان شرقی که در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب تک و تنها با یک فریاد شروع شد و این فریاد به نهضتی مبدل شد، نهضتی که به یک انقلاب و این انقلاب نیز به یک جبهه مقاومت تبدیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل جبهه مقاومت از کشمیر تا نیجریه و فلسطین تا یمن، افزود: این جبهه مقاومت با جهاد شما مردم و رهبری حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی خاطر نشان کرد: جبهه مقاومت، همان خیمه و لشکر امام حسین(ع) در زمان ماست و ستون این خیمه، نظام جمهوری اسلامی و نظام ولی فقیه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود، گفت: مشکلات و تحریم که امروز با آن روبرو هستیم، نتیجه تلاش استکبار برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون فرهنگی حشدالشعبی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی، بسیار قوی است، یادآور شد: امروز سراسر دنیا با مشکل گرانی روبرو است اما دشمن اینگونه القا می‌کند که گویی تنها در ایران گرانی وجود دارد و این کشور با مشکل روبرو است.

حجت الاسلام‌والمسلمین الحیدری با اشاره به اینکه سید حسن نصرالله به دنبال منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند، بیان کرد: امروز سخت‌ترین، مهمترین و مقدس‌ترین تکلیف جهاد تبیین است و تحقق آن بر عهده طلاب و علما به عنوان سربازان این میدان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha