جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، نگاهی جامع به مردم کُردزبان دارند، گفت: مقام معظم رهبری پشتیبانی از نیروهای مجاهد، همکاری در میدان‌های مختلف، ایمان راسخ به دین اسلام، ارادت به پیامبر (ص)، وفاداری به جمهوری اسلامی را از ویژگی‌های بارز کُردها می‌دانند که این مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالرضا پورذهبی شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگذاشت سیزدهمین سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کردستان، اظهار داشت: سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان برای مردم این استان یک رویداد بزرگ و تاثیرگذار بود که هنوز در اذهان مردمان این دیار متبلور است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: در همان سال ۸۸ که رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان سفر کردند، شاهد فتنه ۸۸ توسط عده‌ای خود فروخته بودیم که سعی داشتند ارکان نظام را متزلزل کنند که با هوشیاری ملت ایران ناکام ماندند.

وی تاکید کرد: در احکامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای نمایندگان ولی فقیه در کردستان صادر کرده‌اند، ایشان همواره بر رعایت حق بزرگ مردم شریف منطقه کُردی، تاکید داشته و دارند که این امر نشان دهنده توجه رهبر معظم انقلاب به مردم کردزبان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب، نگاهی جامع به مردم کُردزبان دارند، مطرح کرد: مقام معظم رهبری پشتیبانی از نیروهای مجاهد، همکاری چه در دوران جنگ و چه در مقابل با ضدانقلاب، ایمان راسخ به دین اسلام، ارادت به پیامبر عظیم‌الشان(ص)، وفاداری به جمهوری اسلامی از ویژگی‌های بارز کُردها می‌دانند که این مایه افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: متاسفانه در این روزها عده‌ای فریب خورده در آن سوی مرزها با دلارهای آمریکایی و سعودی در شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی در حال تخریب و دلسرد کردن دوستداران این نظام مقدس هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: مردم کُردزبان شایسته بهترین خدمات هستند بنابراین از مسئولان درخواست داریم که همیشه به فکر مردم متدین این دیار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha