پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کاظم لو قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین اقدام استکبار جهانی در به شهادت رساندن مدافع حرم را محکوم و خواستار مجازات عامل یا عاملین این اقدام کور و ناجوانمردانه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در نشستی با معاونین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قزوین، ضمن تبریک و تسلیت شهادت مدافع حرم سرهنگ پاسدار صیاد خدایی در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی، گفت: ترور نشانه قدرت نیست، بلکه نشانه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی در مقابل اسلام است.

وی ادامه داد: اگر چهره ای در این کشور از دست برود هر چند داغ سنگینی است، اما دیگران راه او را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام کاظم لو ادامه داد: این ضعف و زبونی دشمن را نشان می دهد که وقتی در زمینه های دیگر موفق نبوده به ترور روی آورده که جلوی پیشرفت، عظمت و موفقیت ایران را بگیرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: خون شهدا جوششی ایجاد می کند که جامعه در مقابل دشمن وحدت و انسجام بیشتری پیدا کند.

حجت الاسلام کاظم لو ضمن تبریک فرارسیدن سالروز حماسه آزاد سازی شهر خرمشهر، بیان کرد: آزادسازی خرمشهر پیش از آن که فتح یک سرزمین باشد؛ نماد و ارزشی از یک سلسله خواستن‌ها، شهادت‌ها و استقامت‌ها است.

وی ادامه داد: سوم خرداد روز آزادسازی شهری است که در جنگ اراده‌ها، اراده دشمن زمین‌گیر می‌شود و این پیام به دشمن داده می‌شود که وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha