شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استاندار قزوین

حوزه / استاندار قزوین گفت: به نظام سلطه و صهیونیست‌های ناکارآمد اعلام می‌کنیم که ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستند و تا نابودی این رژیم اشغالگر به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، مهندس محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین صبح امروز در مراسم حماسه سالروز آزاد سازی خرمشهر که در محوطه لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران با سلاح عزم و ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی، با دست خالی چنان در مقابل رژیم متجاوز عراق مقاومت کردند که در تاریخ، بی‌نظیر ماند.

وی با بیان اینکه به اعتقاد کارشناسان نظامی، مقاومت بی‌سابقه‌ در خرمشهر هرگز با دیگر مقاومت‌ها قابل مقایسه نیست، مطرح کرد: مقاومت مردم خرمشهر، حماسه‌ای از یاد نرفتنی است، چرا که مردم این شهر در حالی به مبارزه با دشمن پرداختند که از پیش برای این تهاجم و تجاوز آمادگی نداشتند.

استاندار قزوین ادامه داد: یکی از ابعاد جهاد تبیینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، پرداختن به دوران طلایی دفاع مقدس و انتقال ارزش‌های آن به نوجوانان و جوانان است.

وی عنوان کرد: رمز پیروزی رزمندگان اسلام، همان پیروی از ولایت فقیه و ایمان و اخلاص بود و لازم است این فرهنگ والا و روحیه ارزشمند در تمامی زوایا در جامعه جاری و ساری شود.

اعلایی خاطر نشان کرد: امروز همزمان با تشییع پیکر شهید خدایی، حضور گسترده مردم در این مراسم این پیام را به دشمنان ارسال خواهد کرد که همه آنها در اوج استیصال هستند و به دلیل آنکه در جبهه رو در رو توان مقابله را نداشتند، با ترور کینه‌های خود را نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: به نظام سلطه و صهیونیست‌های ناکارآمد اعلام می‌کنیم که ملت ایران عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستند و تا نابودی این رژیم اشغالگر به مبارزه خود ادامه خواهند داد.

استاندار قزوین تصریح کرد: سوم خرداد، یادآور روزی بسیار مهم در تاریخ ایران اسلامی است که بزرگمردانی با ایثار جان خود این روز را جاودانه کردند به طوری که هرگز از ذهن ها فراموش نمی‌شود.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha