پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ایت الله خاتمی

 حوزه / امام جمعه موقت تهران با تأکید بر ضرورت جهاد تبیین، گفت: دولت مردمی، انقلابی و دلسوز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تمام تلاش خود را در موضوع جراحی اقتصادی به کار بسته تا ان شاءالله آینده خوبی برای ملت ایران رقم بخورد، لذا باید بیش از پیش دولت را همراهی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، آیت الله سید احمد خاتمی، عصر امروز در جمع مردم شهرستان تاکستان که در سالن امام علی (ع) این شهر برگزار شد به موضوع جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب اسلامی جهاد تبیین را در مناسبت‌های مختلف بیان کرده و علما، روحانیت و حوزه های علمیه از پیشگامان این عرصه هستند؛ جهاد به معنای تلاش است و در شکل نظامی به معنای قتال است، اما اشکال دیگری چون اقتصاد، سیاست و فرهنگ را دارد.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری اهمیت جهاد تبیین را به‌خوبی تبیین کردند، افزود: مردم باید نسبت به حقایق روشن شوند و توطئه‌ها شناخته شود و این می‌شود جهاد تبیین؛ با توجه به شیطنت‌های گسترده‌ای که دشمن هم در رسانه‌ها و هم در فضای مجازی دنبال می‌کند، رهبر معظم انقلاب به درستی تشخیص دادند که راه مقابله با آنها جهاد تبیین است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: جهاد تبیین در تمام دوران‌ها یک ضرورت اصلی بوده و لیکن این روزها بیشتر شده است، زیرا توطئه‌های دشمن و حملات او گسترده‌تر از قبل شده است.

آیت الله خاتمی همچنین به هوشیاری ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان و استکبار جهانی پرداخت و عنوان کرد: ملت ایران در طول این ۴۳ سال با انواع فتنه های بزرگ روبرو بوده که نمونه آن فتنه های ۷۸ و ۸۸ بود.

آیت الله خاتمی همچنین به موضوع گرانی های اخیر در کشور پرداخت و بیان کرد: دولت مردمی، انقلابی و دلسوز حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تمام تلاش خود را در موضوع جراحی اقتصادی به کار بسته تا ان شاءالله آینده خوبی برای ملت ایران رقم بخورد، لذا باید بیش از پیش دولت را همراهی کنیم.

عضو فقهای شورای نگهبان عنوان کرد: دشمن با دو هدف ایجاد یأس و نا امیدی و اغتشاشات خیابانی در تلاش است که ایران اسلامی را نا امن کند؛ باید مراقب فتنه های شوم استکبار جهانی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha