پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
المصطفی

حوزه/ مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری جامعةالمصطفی و بیمارستان خیریه حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، پیش از ظهر امروز، با حضور مسئولان دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها)، ابراز داشت: تقارن امضای تفاهم‌نامه با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(سلام‌الله علیها) و آغاز هفته کرامت را به فال نیک می‌گیریم. از مدیریت، مسئولان و کارکنان بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) نیز صمیمانه تشکر می‌نماییم و ان‌شاءاللّه خدمات ارزشمندی که در ذیل نام ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) ارائه می‌شود، شامل دعای خیر آن حضرت باشد.
وی خاطرنشان کرد: جامعةالمصطفی شجره طیبه‌ای است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد و نمو یافت و امروز در قم و شهرهای مختلف کشور و بیش از شصت نقطه جهان دارای واحدهای آموزشی و پژوهشی متنوعی است و هم‌اکنون از طلابی ۱۳۵ ملیت مختلف در این مجموعه مشغول تحصیل علوم و معارف اسلامی هستند.
رئیس جامعةالمصطفی، با اشاره به اینکه دانش‌آموختگان این مجموعه در سراسر عالم به نشر و بسط معارف الهی اشتغال دارند، تصریح کرد: ارائه خدمت به این اردوگاه حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، توفیق بزرگی است و امیدواریم امضای این تفاهم‌نامه نیز فرصت خوبی برای ارائه خدمات به طلاب غیرایرانی فراهم آورد.
حجت‌الاسلام والمسلمین‌ محقق داماد، رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) نیز در این مراسم، ضمن تقدیر از خیرین بنیان‌گذار این بیمارستان، خاطرنشان کرد: اساس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، خدمتگزاری حداکثری به مراجعه‌کنندگان و بیماران است و ان‌شاءالله براساس این تفاهم‌نامه، این خدمات به شکل مطلوبی در اختیار طلاب و دانش‌پژوهان غیرایرانی جامعةالمصطفی نیز قرار خواهد گرفت.
وی ضمن تقدیر از کارکنان زحمت‌کش و دلسوز بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، ابراز داشت: جامعةالمصطفی با توجه به گستردگی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود، نیازمند دریافت خدمات مناسب پزشکی و بهداشتی است که امیدواریم بتوانیم اقدامات لازم را برای پوشش این نیازها در قم به سرانجام برسانیم.
همچنین در این مراسم، آقای دکتر مسچی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در سخنانی، ضمن تبریک دهه کرامت، امضای این تفاهم‌نامه را اقدامی در جهت ارتقای سلامت عمومی استان دانست.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم، براساس تفاهم‌نامه وزارت بهداشت و حوزه علمیه، همکاری‌های بسیار خوبی در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی دنبال می‌نماید. روحانیون، رهبران اجتماعی و دینی جامعه به شمار می‌آیند و ارائه خدمات به این قشر را وظیفه خود می‌دانیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، ارائه خدمات درمانی را نیازمند سازمان‌دهی مناسب دانست و گفت: ارائه خدمات ارزان و آسان به همه شهروندان، سیاست اصلی ماست و در این باره، حمایت ویژه از مراکز درمانی خیریه همچون بیمارستان خیریه حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) را وظیفه خود می‌دانیم.
در ادامه این مراسم، تفاهم‌نامه همکاری جامعةالمصطفی و بیمارستان خیریه حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) به امضای دو طرف رسید.
گفتنی است پس از این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی، از آقای حسینی، از کارشناسان معاونت ارتباطات و بین‌الملل، که در بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) بستری است، عیادت نمود و برای وی سلامتی و شفای عاجل را از درگاه الهی مسئلت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha