دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سبک

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه برای تبیین و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه نیازمند همت جهادی و تبلیغ مستمر هستیم، گفت: ضروری است برکات و آثار فردی اجتماعی، اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه تبیین و تشریح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فاطمه شفیعی استاد حوزه علمیه خواهران لرستان امروز در نشست سبک زندگی اسلامی در جمع خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه(س) الیگودرز با اشاره به اینکه سبک زندگی اسلامی عاملی مهم در تحکیم بنیان خانواده است، اظهار داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی موجب مصون ماندن خانواده از انواع آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی، تاثیر به‌سزایی در رشد دینی فرهنگی جامعه دارد، گفت: سبک زندگی اسلامی، متعالی‌ترین مولفه رشد و بالندگی دینی و فرهنگی جامعه است.

عضو انجمن زن و خانواده با اشاره به اینکه برای تبیین و گسترش سبک زندگی اسلامی در جامعه نیازمند همت جهادی و تبلیغ مستمر هستیم، خاطر نشان کرد: ضروری است برکات و آثار فردی اجتماعی، اشاعه سبک زندگی اسلامی در جامعه تبیین و تشریح شود.

شفیعی در پایان بر تبلیغ مستمر خواهران طلبه و مبلغه برای گسترش و نهادینه‌ کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه تاکید کرد و گفت: نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه، راهکاری مطمئن برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha