جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سعید عسکری

حوزه/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برخلاف آنچه که دشمنان اسلام تبلیغ می کنند برادران اهل سنت در عمل ارادت و محبت خود به اهل بیت(ع) را بارها نشان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سعید عسگری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز سنندج، اظهار داشت: اهل بیت(ع) برای همه مسلمانان و حتی اندیشمندان دیگر ادیان، مورد عزت و احترام بوده و هستند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: از سوی دیگر سیره این بزرگان همواره چراغ راه بشر امروزی است و به نوعی می‌توان ائمه اطهار(ع) را مرجع نیازهای بشر و انسان دانست.

حجت الاسلام عسگری گفت: برخلاف آنچه که دشمنان اسلام تبلیغ می‌کنند، برادران اهل سنت در عمل ارادت و محبت خود به اهل بیت(ع) را بارها نشان داده‌اند.

وی هدف دشمنان از ساخت فیلم‌هایی همانند عنکبوت مقدس را ایجاد تفرقه در جهان اسلام دانست و یادآور شد: دشمن امروز می‌خواهد با استفاده از ابزار رسانه و فرهنگ، توطئه خود یعنی تفرقه بین مسلمین را عملی کند، ولی بی شک بصیرت و بینش مسلمانان این دسیسه‌ها را خنثی خواهد کرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با انتقاد از برخی بداخلاقی‌ها در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز شاهدیم که برخی از افراد به راحتی در فضای مجازی با آبروی مردم بازی می‌کنند که این کار دور از انسانیت و مسلمانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha