جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: صلح و آرامش در خاورمیانه برای آمریکایی ها و دیگر قدرتهای زورگو هرگز خوشایند نیست، زیرا تا زمانی که جنگ و تروریسم بر این منطقه حاکم باشد، بازار فروش تسلیحات این کشورهای متجاوز گرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشستی با طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران با محوریت افشای حقوق بشر دروغین آمریکایی، اظهار داشت: آمریکایی ها و تاریخ سیاسی آنها مملو از قتل و تجاوز و کودتا و کشتار است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: غربی ها همواره برای منحرف کردن افکار عمومی شعار دفاع از حقوق بشر را سر می دهند، بنابراین نباید فریب این مظلوم نمایی را خورد.

استاد حوزه علمیه کردستان تاکید کرد: اگر امروز خاورمیانه در آتش جنگ و فرقه گرایی می سوزد عامل اصلی آنها آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها هستند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: صلح و آرامش در خاورمیانه برای آمریکایی ها و دیگر قدرتهای زورگو هرگز خوشایند نیست، زیرا تا زمانی که جنگ و تروریسم بر این منطقه حاکم باشد، بازار فروش تسلیحات این کشورهای متجاوز گرم است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران اظهار کرد:بازیچه قرار دادن مجامع و سازمان های جهانی گوشه ای دیگر از زیاده خواهی و خوی جنایت پیشه آمریکایی هاست، امروز آمریکا تلاش دارد که با ایجاد جنگ و خونریزی در جهان به مطامع شیطانی خود برسد، بنابراین همه جهانیان به ویژه مسلمانان باید در برابر آمریکای جنایتکار قرار بگیرند و به هر طریق ممکن دستان او را از ثروت کشورهای اسلامی کوتاه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha