پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید بهشتی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شهید بهشتی یک شخصیت برجسته و مدیر توانمند و آشنا به اوضاع و احوال زمان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروزدر دیدار با مسئولان دستگاه قضایی شهرستان بویین زهرا که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، گفت: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی برای بیان اصول و شاخص های دستگاه قضایی در تراز انقلاب و تبیین راهکار های کاهش فاصله بین وضعیت موجود و شرایط مطلوب است.

امام جمعه بویین زهرا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم آیت الله بهشتی، بیان کرد: شهید بهشتی یک شخصیت برجسته و یک مدیر توانمند و آشنا به اوضاع و احوال زمان بود.

وی ادامه داد: با شهادت شهید بهشتی ضربه بزرگی به مدیریت سیاسی کشور وارد شد، اما خداوند با عنایت خود، نظام اسلامی را در برابر تهدیدها حفظ کرد.

حجت الاسلام رضوانی به دیدار مقامات کشورهای مختلف با مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: در هفته های اخیر شاهد سفرهای مقامات ایرانی به کشورهای همسایه و متقابلا سفرهای مقامات خارجی به ایران اسلامی هستیم که دارای تاثیرات مثبت فراوان برای کشور بوده و شایسته قدردانی است.

وی اظهار کرد: امضای سند همکاری ۲۰ ساله با ونزوئلا که در سفر اخیر رئیس جمهور این کشور به ایران مطرح گردید برای کشور دارای تاثیرات مهم و مثبت خواهد بود.

حجت الاسلام رضوانی به تحولات کشور عراق پرداخت و تصریح کرد: اقدام مقتدرانه مجلس عراق مبنی بر تصویب قانون جرم انگاری رابطه با رژیم صهیونیستی، یک رخداد تاریخی، انقلابی و بی سابقه بود.

وی همچنین حادثه دلخراش زلزله در کشور افغانستان وجانباختن تعداد زیادی از مردم این کشور را تسلیت گفت.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha