جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ارتقایی

حوزه/ مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج با اشاره به اینکه طرح محراب سبز ۱۸ سال، در همدان در حال اجرا است، گفت: طرح محراب سبز توسط گروه فرهنگی تبلیغی سراج از سال ۸۳ در سه مرکز کار خود را آغاز و امروز در ۲۶ پارک اقامه نماز توسط ائمه جماعات صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج ظهر امروز در آیین افتتاحیه طرح محراب سبز سال ۱۴۰۱، با اشاره به اینکه این طرح ۱۸ سال است در همدان در حال اجرا است، اظهار داشت: طرح محراب سبز توسط گروه فرهنگی تبلیغی سراج از سال ۸۳ در سه مرکز کار خود را آغاز و امروز به ۲۶ منطقه رسیده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از نیمی از پارک‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، گفت: طبق قراردادی که با سازمان فرهنگی شهرداری منعقد شده، ۳ هزار شب اقامه نماز در تمامی مراکز ۲۶ گانه تا آخر تابستان برگزار خواهد شد.

مسئول گروه فرهنگی تبلیغی سراج با بیان اینکه در اجرای محراب سبز، طرح‌های مکملی نیز اجرا خواهد شد، گفت: در هر منطقه، حداقل یک پارک به عنوان الگو، برگزاری میز مشاوره و کار با کودک و نوجوان را در دستور کار خود خواهد داشت.

وی افزود: عوامل اجرایی و امامان جماعت نیز به عنوان یک شبکه، در کنار یکدیگر برای انسجام بیشتر فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

حجت الاسلام ارتقایی با بیان اینکه گروه فرهنگی تبلیغی سراج، پیگیری گفتمان مشترک را دنبال خواهد کرد، یادآور شد: طبق پیش بینی‌ها در حدود ۱۲۰ هزار مخاطب در طرح محراب سبز حاضر خواهند شد که ظرفیت مناسبی برای ارتباط گیری طلاب با اقشار مختلف جامعه می‌باشد.

وی تصریح کرد: با یک گفتمان مشترک، اولویت‌هایی که در شهر و استان همدان، همانند بحث جمعیت، مباحث دینی و جهاد تبیین وجود دارد برای مردم توسط ائمه جماعت مطرح می‌شود.

دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی کشور با بیان اینکه تابستان امسال مصادف شده با ایام دهه ولایت، ماه محرم و صفر و ایام اربعین، خاطر نشان کرد: از طریق برنامه ریزی و یک گفتمان مشترک به دنبال آن هستیم تا تغذیه فکری و فرهنگی مناسب برای مخاطبین حاضر در طرح محراب سبز داشته باشیم.

وی یادآور شد: گروه فرهنگی تبلیغی سراج به عنوان طراح این دوره، با استفاده از ظرفیت‌های مردمی به دنبال اجرای این فعالیت با استفاده از خود مردم در مناطق مختلف می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha