جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای تبلیغ همدان

حوزه / دبیر شورای تبلیغ استان همدان گفت: طبق اعلام ستاد ملی، جامعه مذهبی بیشترین همکاری را با این ستاد داشته و تا به حال موردی از شیوع این بیماری از طریق برگزاری مراسم‌های مذهبی گزارش نشده است.

حجت الاسلام مهدی ارتقایی دبیر شورای تبلیغ استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به برگزاری اولین جلسه شورای تبلیغ استان در سال جدید به مهم‌ترین موارد مطرح شده در این جلسه پرداخت و اظهار داشت: بحمدالله پس از آغاز به کار شورای تبلیغ استان، این شورا در شهرستان‌های دیگر با قوت راه‌اندازی شده و دستاوردهای خوبی نیز در این حوزه کسب کرده‌ایم.

وی با تاکید بر لزوم تقویت این شوراها توسط شورای استانی، خاطر نشان کرد: شورای تبلیغ در سراسر استان به نقطه تعاملی بین نهادهای تبلیغی تبدیل شده است و لذا به جهت انسجام و هم‌افزایی بیشتر، ایجاد ارتباط بین شورای تبلیغ استان و شورای استانی حوزه با شوراهای شهرستانی و دبیران آن در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر شورای تبلیغ استان همدان با گلایه از سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، در قبال برگزاری مراسم‌های مذهبی و نماز های جماعت، یادآور شد: طبق اعلام ستاد ملی، جامعه مذهبی بیشترین همکاری را با این ستاد داشته و تا به حال موردی از شیوع این بیماری از طریق برگزاری مراسم‌های مذهبی گزارش نشده است و لذا لازم است تا در این خصوص اقدامات کارشناسانه‌ای انجام شود.

وی، تبلیغ مبلغان در عرصه‌های مختلف را از دیگر مسائل مطرح شده در این جلسه عنوان کرد و گفت: از مصوبات دیگر جلسه امروز، نحوه اجرای طرح تبلیغ نوین و تبلیغ چهره به چهره با حضور میدانی مبلغان در سطح شهر و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردمی ذیل قرارگاه شهید مدنی بود که در آن مقرر شد این طرح با قدرت بیشتر به فعالیت خود ادامه دهد.

مسئول قرارگاه گروه‌های جهادی شهید مدنی از امضا تفاهم نامه‌ای با علوم پزشکی همدان خبر داد و یادآور شد: با آغاز پیک چهارم شیوع ویروس کرونا با درخواست و دعوت علوم پزشکی، گروه‌های جهادی همدان زیر نظر قرارگاه شهید مدنی فعالیت خود را برای کمک به کادر درمانی از هفته آینده در بیمارستان های سطح شهر همدان آغاز خواهند کرد.

وی افزود: با وجود گذشت زمان کمی از فراخوان اعزام نیرو، تا به امروز ۱۶۰ نفر از برادران و خواهران جهادی برای این حضور اعلام آمادگی کرده‌اند و قطعا این تعداد در روزهای آینده بیشتر نیز خواهد شد.

حجت الاسلام ارتقایی، موضوع تقویت قرارگاه گروه‌های جهادی طلاب را از مباحث دیگر این جلسه برشمرد و اظهار داشت: در راستای تحت پوشش قرار دادن  همه گروه های جهادی طلاب به صورت فراگیر و رسمی و تشکیل مجمع عمومی، بر برگزاری هر چه سریعتر انتخاباتی با حضور مدیران گروه‌های تبلیغی تاکید شد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در پایان جلسه نیز با دعوت از روح الله وجدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری همدان، هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح محراب سبز و جانمایی چندین ایستگاه هم‌اندیشی دینی و ایستگاه سلامت با حضور طلاب در سطح شهر و معابر مختلف انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha