جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / آیین افتتاحیه طرح تابستانی طراوت در شهرستان خوی

حوزه/ امام جمعه شهرستان خوی گفت: همچنان که والدین در تامین خوراک، پوشاک و تحصیل فرزندان، خود را مسئول می‌دانند، باید در تامین سعادت ابدی فرزندان نیز خود را مسئول بدانند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم خانی امام جمعه شهرستان خوی در آیین افتتاحیه طرح طراوت تابستانی، اظهار داشت: غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و استفاده حداکثری از این ایام، از ضروریات است و لازم است تا خانواده‌ها فرزندان خود را برای شرکت در برنامه‌های تربیت محور دعوت کنند.

وی با بیان اینکه برخی خانواده‌ها از تربیت دینی فرزندان خود غافل هستند، گفت: اینگونه بی‌توجهی‌ها اثرات منفی برای آینده فرزندان دارد و عامل بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.

امام جمعه شهرستان خوی با استناد به آیه ۶ سوره تحریم، خاطرنشان کرد: همچنان که والدین در تامین خوراک، پوشاک و تحصیل فرزندان، خود را مسئول می‌دانند، باید در تامین سعادت ابدی فرزندان نیز خود را مسئول بدانند.

حجت الاسلام قاسم‌خانی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از حضرت لقمان به نیکی و عظمت یاد می‌کند، خاطر نشان کرد: از دلایل مهم این تجلیل، اهمیت دادن ایشان به تربیت فرزندان و موعظه‌هایی است که بخشی از آنها را پروردگار متعال در قرآن کریم از زبان ایشان روایت می‌کند.

وی تصریح کرد: طرح طراوت تابستانی در سه پایگاه مصلی امام خمینی(ره)، مسجد آقا ابراهیم و مسجد فاطمة الزهرا(س) شهرک ولیعصر(عج) به منظور انجام فعالیت‌های تربیتی و پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha