دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خبرگان

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه ها برنامه های ویژه ای در راستای اصلاح فرهنگ جامعه و پیگیری و احقاق مطالبات به حق مردم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در نشستی با اصحاب رسانه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی استان، با اشاره به اینکه رسانه نماینده جامعه است، گفت: رسانه باید مردمی باشد و خدا محوری و مردمداری را در اولویت کاری قرار دهد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه لرستان استانی عشایری است که بزرگان و دلیران بسیاری دارد، خاطر نشان کرد: رسانه ها باید مشکلی که در جامعه ای پدید می آید را با خلق جریانی فرهنگی بر مبنای اخلاق حل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به اینکه رسانه در حقیقت معجزه می کند و نباید با تاریخ قهر باشد، خاطر نشان کرد: اگر رسانه را از جهان امروز بگیریم، جهانی افسرده و مرده شکل می گیرد.

وی با اشاره به اینکه داشتن تعهد اخلاقی و مسئولیت پذیری از ویژگی های بارز رسانه مردمی است، اظهار کرد: رسانه باید با نظمی هماهنگ و منسجم بداخلاقی های جامعه را ترمیم و مشکلات ناشی از بداخلاقی های اجتماع را به حداقل برساند و برطرف کننده نیاز جامعه در ابعاد گوناگون باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اسلام به خبر توجه ویژه ای دارد، گفت: رسانه انسان ها را در کمترین زمان به نقطه ای می رساند که هر کس در هر کجا که هست آگاهی های جمعی را کسب نماید.

وی با تاکید بر اینکه جامعه امروز رابطه دین و دنیا را با رسانه می سنجد، افزود: رسانه ها در راستای اصلاح جامعه گام بردارند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اصحاب رسانه نسبت به ارائه خبر دقیق بی تعهد و بی مسئولیت نباشند، تصریح کرد: رسانه ها برنامه های ویژه ای در راستای پیگیری و احقاق مطالبات به حق مردم داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد مبنی بر مهمترین رسالت حوزویان و مسئولان در عرصه جهاد تبیین، گفت: باید از تمام ظرفیت ها در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین بهره برداری کرد.

وی با بیان اینکه باید ظرفیت های لرستان در همه حوزه ها به خوبی توسط مسئولان، حوزویان و مردم بررسی و شناسایی شود، افزود: واقعیت های موجود در استان لرستان باید در میدان جهاد تبیین به گوش مسئولان رسیده و مشکلات کنونی به خوبی منعکس شود.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: برای توسعه لرستان در ابعاد مهم دینی، فرهنگی و اقتصادی، یکپارچگی و هم افزایی در تصمیمات عملی مسئولان صورت گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به اینکه انقلابی بودن در داشتن روحیه انقلابی تبلور می یابد، تصریح کرد: بی شک برای نهادینه کردن فرهنگ انقلابی و ترویج روحیه انقلابی در جامعه به همت جهادی نیاز است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره به لرستان نگاه زیربنایی و مثبت داشته و دارند، افزود: دولت سیزدهم این نگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در راستای تحقق مطالبات استان تلاش کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha