دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احیا

حوزه / مدیر موسسه کلامی احیاء همدان از امضای تفاهم نامه بین این مؤسسه با اداره کل کتابخانه‌های همدان، در راستای پاسخگویی به شبهات و انتشار تولیدات مذهبی خبر داد.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به امضای تفاهم نامه بین موسسه کلامی احیا همدان با اداره کل کتابخانه‌های استان، اظهار داشت: در نشست با خانم زارعی مدیر کل کتابخانه‌های استان، در رابطه با راه‌های همکاری بین این دو نهاد صحبت شد و در پایان در راستای دستیابی به اهداف موجود، تفاهم نامه‌ای به امضای طرفین رسید.

وی با بیان اینکه در این مؤسسه به ‌صورت ویژه به شبهات اعتقادی مردم همدان پاسخ داده می‌شود، گفت: مؤسسه کلامی احیاء موسسه‌ای علمی و فرهنگی است که با هدف آموزش عقاید و پاسخ‌گویی به شبهات و سوالات اعتقادی و ارتقاء سطح معرفتی جامعه، در استان ‌همدان فعالیت دارد.

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان به تشریح مفاد این تفاهم نامه پرداخت و گفت: برگزاری دوره‌های ضمن خدمت برای کارمندان کتابخانه‌های استان، مسابقات کتابخوانی، جلسات نقد و معرفی کتاب، اعزام کارشناس پاسخگو به جلسات پرسمان اعتقادی در کتابخانه‌های استان و انتشار تولیدات و اطلاعیه‌های موسسه به جامعه هدف، از مهم‌ترین بندهای تفاهم نامه بین موسسه کلامی احیا همدان با اداره کل کتابخانه‌های استان می‌باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha