یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر:بازدید نماینده ولی فقیه از پارک علم و فناوری دانشگاه کاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان امروز با حضور در پارک علم و فناوری کاشان از شرکت‌های فناور مستقر در این پارک بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی نماینده ولی فقیه در کاشان امروز با حضور در پارک علم و فناوری کاشان از شرکت‌های فناور مستقر در این پارک بازدید کرد.

امام جمعه کاشان در حاشیه این بازدید، ضمن تبریک عید غدیر، به ارزش کار از دیدگاه پیامبر اکرم(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت محمد(ص) به اصحاب فرمودند: "وقتی کاری به فرد مومن سپرده می‌شود، لازم است که آن کار را به درستی انجام دهد".

وی اسلام را دین اتقان و محکم کاری دانست و افزود: به دلیل اینکه کالای شما به عنوان یک تولید کننده مسلمان در داخل و خارج از کشور مصرف می‌شود، لازم است که اتقان کار در نظر گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان، با بیان اینکه شیعه باید برای اهل بیت(ع) زینت باشد و کاری را که موجب سرافکندگی آنان شود، انجام ندهد. گفت: زینت بودن شیعه برای اهل بیت(ع) در مقطع فعلی، تولید کالای با کیفیت و با استاندارد است.

امام جمعه کاشان، افزود: اینکه کالایی که در داخل کشور تولید می‌شود، در کنار آنکه موجب اشتغالزایی داخلی می‌شود و استاندارد و صرفه جویی ارزی نیز دارد، بسیار ارزشمند است.

وی به ارزش گذاری مقام معظم رهبری به شرکت‌های علم و فناوری و دانش بنیان اشاره کرد و یادآور شد : رهبر معظم انقلاب برای ارزش گذاری به شرکت‌های دانش بنیان فرمودند، شرکت‌های دولتی باید کالاهای داخلی مصرف کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، بر لزوم معرفی بیشتر تولیدات شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان علاوه بر اینکه خودشان باید کالاهای تولیدی را به شرکت‌های تولیدی و ادارات معرفی کنند، مسئولان نیز موظف هستند تا با هم افزایی به منظور رفع مشکلات، تسهیلات لازم را در اختیار این شرکت‌ها بگذارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، بر لزوم اعتماد کردن واحدهای تولیدی و ادارات به شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و یادآور شد: شرکت‌های دانش بنیان با آسیب شناسی و تولید محصولات مرغوب می‌توانند در عرصه جذب مشتری قدم بردارند.

انتهای پیام. /

بازدید امام جمعه کاشان از پارک علم و فناوری +عکس

بازدید امام جمعه کاشان از پارک علم و فناوری +عکس

بازدید امام جمعه کاشان از پارک علم و فناوری +عکس

بازدید امام جمعه کاشان از پارک علم و فناوری +عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha