جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه امامت و ولایت در شهرستان بندر خمیر

حوزه/ رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه گفت: حدود ۱۲ هزار نفر از کارکنان و خانواده های آنان در مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محسن ابراهیمی رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه مسابقات قرآنی قوه قضائیه که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ار ویژگی‌های خاصی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم می‌توان به حضور ۱۱ هزار و ۸۸۵ نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان در این مسابقات اشاره کرد.

وی حضور همه دستگاه‌ها و مراکز تابع دستگاه قضایی در برگزاری مسابقات قرآن کریم را دومین ویژگی از مسابقات سراسری قوه قضائیه برشمرد و گفت: این دوره از مسابقات در هشت رشته از جمله حفظ موضوعی، ترتیل، تفسیر و مفاهیم برگزار شد که رشته مفاهیم به عنوان بیشترین شرکت کننده، حدود ۸۷ درصد از شرکت کننده‌ها را به خود اختصاص داد.

رئیس امور فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه کار دستگاه قضائی مشکل و طاقت فرسا است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم با جنبه قضائی آن مواجه هستند، در صورتی که این مجموعه فعالیت‌های بسیاری دیگر نیز دارد.

وی با بیان اینکه در این دوره از رقابت‌ها حدود ۷۰۰ نفر از همکاران قضائی از ۱۱ هزار نفر میزبانی کردند، مطرح کرد: در هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم قوه قضائیه، ۱۷۵ نفر در مرحله نهایی از ۳۱ استان کشور مشارکت داشتند.

حجت الاسلام ابراهیمی از ویژگی‌های دیگر این مسابقات را داوری خوب برشمرد و گفت: در این مسابقات سعی شده است که از بالاترین استانداردهای کشوری در بحث داوری استفاده شود، از این رو در صدد استفاده از داورهایی بودیم که در سطح بین المللی فعالیت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha