یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
وزیر امور خارجه

حوزه/ وزیر امور خارجه با اشاره به رشادت ها و تلاش های مجاهدانه شهید حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد وحدت در جهان اسلام، او را سرداری خواند که جان خود را فدای اقتدار و انسجام مسلمین در برابر جریان تروریسم جهانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، امیر عبدالهیان امروز در اولین کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج در حال برگزاری است، در سخنانی که به صورت ویدئو کنفرانس پخش شد، اظهار داشت: خروجی این کنفرانس می تواند زمینه ای برای رسیدن سریعتر کشورها و ملت های مسلمان به وحدت واقعی در برابر استکبار و دشمنان اسلام شود.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنین جای دارد در این کنفرانس یادی داشته باشیم از رشادت ها و تلاش های مجاهدانه شهید حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد وحدت در جهان اسلام، سرداری که جان خود را فدای اقتدار و انسجام مسلمین در برابر جریان تروریسم جهانی کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم که خروجی این کنفرانس که با حضور علمای استان های کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و اقلیم کردستان عراق برگزار می شود برای جهان اسلام نتیجه بخش باشد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: امامین انقلاب همواره بر وحدت سنی و شیعه تاکید داشته و دارند و این امر را از واجبات امروز جهان اسلام می دانند از همین رو دشمن سالیان متمادی است که به دنبال از بین بردن وحدت بین برادران مسلمان است.

عبدالهیان در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان سالیان متمادی است که با توطئه های پیچیده و با استفاده از عوامل مزدور خود به دنبال توطئه افکنی در کشورمان و کشور عراق است، ولی تاکنون هیچ کدام از این دسیسه ها راه به جایی نبرده است.

وزیر امور خارجه ایران یادآور شد: امروز شبکه های ماهواره ای دشمن و فضای مجازی تلاش مضاعفی برای ایجاد شبهه در بین مسلمین دارند ولی تاکنون به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند با این حال باید همواره هوشیار باشیم و دشمن را دست کم نگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha