یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
جانشین وزیر اوقاف اقلیم کردستان عراق

حوزه/ جانشین وزیر اوقاف اقلیم کردستان عراق گفت: علمای جهان اسلام باید به بیان و تشریح مشترکات مذاهب اسلامی بپردازند زیرا بهترین راه برای انسجام در بین مسلمین تأکید بر مشترکات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ماموستا عرفان رشیدشریف، امروز در اولین کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: دین اسلام آیین وحدت و برادری است و این مهم به کرّار در قرآن کریم مورد تأکید قرار گرفته است.

جانشین وزیر اوقاف اقلیم کردستان عراق گفت: اسلام راستین همواره بر زندگی مسالمت آمیز و وحدت بین برادران دینی تأکیدات فراوانی دارد، بنابراین باید امروز با تأسی از قرآن کریم و سیره رسول اکرم (ص) در مسیر وحدت و انسجام جهان اسلام حرکت کنیم.

ماموستا رشیدشریف در ادامه سخنان خود تاکید کرد: امروز علمای جهان اسلام باید به بیان و تشریح مشترکات مذاهب اسلامی بپردازند زیرا بهترین راه برای انسجام در بین مسلمین تاکید بر مشترکات است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه وزارت اوقاف اقلیم کردستان عراق برای انسجام و وحدت بیشتر برادران دینی در این کشور تلاش های زیادی دارد.

جانشین وزیر اوقاف اقلیم کردستان عراق خاطرنشان کرد: جا دارد از برگزارکنندگان این کنفرانس بزرگ که مهمانان و فرهیختگان بسیاری در آن حضور دارند تقدیر و تشکر داشته باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha