دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه اهل سنت کامیاران

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: از سیاستی که رهبران عربستان در قبال رژیم جعلی اسرائیل در پیش گرفته اند گله مند هستیم، زیرا گرایش به سمت صهیونیست ها به نوعی پشت پا زدن به آرمان های ملت فلسطین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی امروز در اولین کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: بهترین راه برای حفظ وحدت بین مسلمین تمسک به خاندان رسول الله و اهل بیت علیهم السلام است. بنابراین با احترام و توجه به سفارشات رسول اکرم (ص) می توانیم آینده ای درخشان برای جهان اسلام متصور شد.

امام جمعه اهل سنت کامیاران عنوان کرد: برگزاری چنین همایش ها و کنفرانس هایی در این شرایط خاص جهانی بسیار شایسته است. این کنفرانس ها باعث می شود که مسایل مهم جهان اسلام همانند وحدت، مسئله فلسطین و... دوباره مطرح شود.

ماموستا حسینی اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری راه را بر هرگونه نفوذ دشمنان اسلام بسته است و این برای جهان اسلام مایه فخر و مباهات است.

امام جمعه اهل سنت کامیاران با انتقاد از سیاست برخی از کشورهای اسلامی در قبال رژیم صهیونیستی، گفت: سیاستی که رهبران عربستان در قبال رژیم جعلی اسرائیل در پیش گرفته اند خلاف مصالح امت اسلامی است، زیرا گرایش به سمت صهیونیست ها پشت پا زدن به آرمان های ملت فلسطین است.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: امروز اختلافاتی بین شیعه و سنی وجود دارد که نمی توان منکر آن شد، منشاء این اختلافات افراد و گروه هایی هستند که از روی نادانی یا شیطنت به دنبال ایجاد تفرقه بین برادران دینی هستند؛ همه ما مسلمان هستیم و یک خدا، یک قرآن و یک رسول داریم لذا تفرقه محلی از اعراب ندارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha