دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیداحمد برزنجی

حوزه/ مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: ایران اسلامی علیرغم بسیاری از دشمنی ها، امروز به عنوان محور وحدت در جهان اسلام شناخته می شود و این امر امید را در دل مسلمین زنده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سیداحمد برزنجی، امروز در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج در سخنانی اظهار داشت: امروز شاهدیم که دشمنان اسلام با تمام قوا به دنبال ایجاد تفرقه در بین مسلمان و کشورهای خاورمیانه هستند و از سوی دیگر در تلاش هستند که ثروت های آنان را غارت کنند.

مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق گفت: بهترین و درست ترین سلاح برای تقابل با ابرقدرتهای زورگو، سلاح وحدت و برادری در جهان اسلام است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه امروز دروغگویی آمریکایی ها و غربی برای مردم خاورمیانه و جهان اسلام هویدا شده است، گفت: ان شاء الله وعده الهی که همان جهان گیر شدن دین مبین اسلام است به زودی محقق خواهد شد، لذا امروز باید مسلمین برای رسیدن به این مهم در کنار هم باشند.

برزنجی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ایران اسلامی علیرغم بسیاری از دشمنی ها، امروز به عنوان محور وحدت در جهان اسلام شناخته می شود و این امر امید را در دل مسلمین زنده کرده است.

مشاور دینی دبیرکل اتحادیه میهنی کردستان عراق خاطرنشان کرد: امیدواریم که کشورهای منطقه به این بصیرت برسند که بهترین راه برای پیروزی بر دشمن مشترک مسلمین پیوستن به جبهه مقاومت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha