چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: دشمن به بهانه مبارزه با تروریسم و... به دنبال غارت ثروت و داشته های کشورهای اسلامی منطقه و خاورمیانه است و می‌خواهد که اقتصاد جهان اسلام را به هر قیمتی فلج کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، صبح امروز در اولین کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که در سنندج در حال برگزاری است، اظهار داشت: کردستان از دیرباز مرکز و مهد فرهنگ، عرفان و عزت و غیرت دینی بوده است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: برگزاری چنین کنفرانس هایی در کردستان زمینه ای است برای ارتقاء هرچه بهتر و بیشتر وحدت در این استان.

این عالم اهل سنت عنوان کرد: امروز دشمن به بهانه مبارزه با تروریسم و... به دنبال غارت ثروت و داشته های کشورهای اسلامی منطقه و خاورمیانه است و می خواهد که اقتصاد جهان اسلام را به هر قیمتی فلج کنند.

امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان کرد: امروز قرآن، کعبه شریف که محل تجمع همه مسلمانان است، قبله اول مسلمین، مودت و محبت رسول اکرم (ص) و محبت آل و اصحاب پیامبر بزرگوار اسلام و دین اسلام و این دین مبین بر ۴ رکن اصلی مشورت، عدالت و مساوات و توسعه پایه گذاری شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha