دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانم میرعلی ملک

حوزه/ سرپرست اداره کل امور تحصیلات تکمیلی حوزه های علمیه خواهران از صدور مدارک تحصیلی تمامی طلاب خواهر دانش‌آموخته سطوح عالی( سطح ۳ و ۴) تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، راضیه میرعلی ملک از صدورکلیه مدارک تحصیلی طلاب خواهر فارغ التحصیل سطوح ۳ و ۴ خبر داد و اظهار داشت: کلیه مدارک فوری طلابی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کرده اند آماده شده و مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران می توانند مدارک را دریافت و به طلاب محترم تحویل دهند.

وی افزود: صدور مدارک مابقی طلاب دانش‌آموخته سطوح عالی( سطح ۳ و ۴) نیز در حال انجام است و تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۱ قابل تحویل و ارائه به مدیریت های استانی حوزه های علمیه خواهران خواهد بود.

سرپرست اداره کل امور تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که همکاران اداره خدمات آموزشی اداره کل تحصیلات تکمیلی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با تمام توان در حال بررسی و صدور مدارک طلاب خواهر هستند، ادامه داد: آن دسته از طلاب سطح ۳ و ۴ که در پرونده تحصیلی خود نقص مدارک از جمله عدم ارسال عکس دارند، می‌توانند مدارک خود را جهت صدور مدرک تحصیلی در اسرع وقت تکمیل کنند.

میرعلی ملک خاطرنشان کرد: ضروری است مدیریت‌های استانی حوزه های علمیه خواهران پرونده‌های باقی‌مانده طلاب خواهر دانش‌آموخته در سطح ۳ و ۴ را تکمیل و جهت صدور مدارک ارسال نمایند.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha