سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تهرانی

حوزه/ نشست برخط هم اندیشی و هم‌افزایی با هدف ارتقاء و تعالی علمی و آموزشی طلاب سطح چهار حوزه‌ علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، به همت اداره کل تحصیلات تکمیلی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و معاونت آموزش حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، نشست برخط هم اندیشی و هم‌افزایی با هدف ارتقاء و تعالی علمی و آموزشی طلاب سطح چهار اصفهان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی تهرانی دانا، معاون آموزش حوزه های خواهران و خانم راضیه میرعلی ملک سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی برگزار شد.

در این نشست که با هدف بررسی مسائل آموزشی رشته‌های سطح ۴ برگزار شد، ابتدا نمایندگانی از دو موسسه آموزش عالی حوزوی استان اصفهان به بیان نظرات و پیشنهادات خود درباره روش ارائه محتوا توسط اساتید ، محتوای متون و قوانین اموزشی سطح چهار پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین تهرانی هم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بر «نظارت بر سرفصل‌ها با رویکرد نیازهای بانوان و جامعه توسط کارگروه‌های تخصصی » و «ایجاد گروه‌های علمی در مقاطع تحصیلی به‌ویژه مقاطع تخصصی و عالی متناظر با هر رشته تحصیلی» و «توجه به مباحث اخلاقی و فرهنگی در مقاطع تخصصی و عالی» تاکید کرد.

خانم میرعلی ملک، سرپرست اداره کل تحصیلات تکمیلی نیز در این نشست از «کیفیت سنجی تدریس اساتید»، «توجه به خروجی‌های مقطع تخصصی سطح ۴»، «المپیادهای علمی در مقطع تخصصی» خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha