شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
همایش طلایه داران تبلیغ استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم و مطالبه آن از مسئولان توسط طلاب، گفت: متاسفانه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به آن چیزی که حقشان بوده نرسیده‌اند و لازم است مسئولان توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سیدحسین موسوی خراسانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد امروز در «همایش طلایه داران تبلیغ» استان کهگیلویه و بویراحمد که در مسجد فاطمه الزهرا محمودآباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و مبلغین اعزامی از قم، برگزار شد، اظهار داشت: آن‌چیزی که در تمام حرکت امام حسین‌(ع) از مکه به مدینه و از مدینه به کوفه مشاهده می‌شد، غیر از رضای خدا نبود و حتی آخرین کلامی که از لسان گهربار حضرت(ع) شنیده شده نیز باز هم همان رضایت خداوند متعال بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه، کاری در جهان ماندگار است و خداوند به آن برکت می‌دهد که از سر اخلاص باشد، گفت: قطعا طلاب علوم دینی، روحانیون و مبلغین در اول مسیر حرکت خود از خانه به سمت محل تبلیغ، این مسئله اخلاص مدنظرشان هست و باید تنها رضای خدا را در نظر بگیرید.

حجت الاسلام موسوی خراسانی افزود: امام حسین(ع) فرمودند: اگر کسی دنبال رضایت خدا باشد، در حالی که مردم ناراحت باشند، در واقع خدا کفایت می‌کند و اگر کسی به خاطر اینکه نظر مردم را جلب کند، حرفی بزند که رضای خدا در آن حرف نباشد، خداوند متعال تمام امورش را به مردم واگذار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دهه اول ماه محرم، دهه امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است، مطرح کرد: این دو فریضه مهم یا مغفول واقع شده‌اند یا گاهی در سطح جامعه کم‌رنگ و فراموش شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با بیان اینکه این دو فریضه مهم برای مبلغین و طلاب بسیار مهم است و این دو موضوع با تمام زوایا باید مدنظر قرار بگیرد، خاطر نشان کرد: درست است بحث حجاب و عفاف مهم است اما نباید امر به معروف و نهی از منکر را تنها به این مسئله خاتمه دهیم.

وی به بحث فرزندآوری که مسئله جدی و زنگ خطری برای جهان تشییع است اشاره کرد و گفت: مسئله سقط جنین و کاهش جمعیت از موضوعات مهمی است که مبلغین لازم است در این زمینه توجه جدی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویراحمد با تاکید بر لزوم پیگیری مشکلات مردم و مطالبه آن از مسئولان توسط طلاب، مطرح کرد: متاسفانه مردم استان به آن چیزی که حقشان بوده نرسیده‌اند و لازم است مسئولان توجه ویژه‌ای به این منطقه داشته باشند.

وی بر برگزاری روضه‌های خانگی تاکید کرد و گفت: اگر بتوانیم این روضه‌ها را احیاء کنیم از الطاف اهل‌بیت(ع) طی این ایام بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha