جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام حبیب‌‌الله فرحزاد

حوزه/ سخنران حرم بانوی کرامت گفت: بر اساس روایت زمانی تمام رحمت الهی شامل حال انسان می‌شود که انسان برای تمامی موجودات درخواست رحمت کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، در حرم بانوی کرامت ،اظهار داشت: طبق آیات قرآن و و روایات، رحمت عام الهی شامل همه انسان ها و تمام مخلوقات خواهد شد.

وی افزود: شدت مهربانی باعث می‌شود والدین در خصوص فرزند خود احساس نگرانی بکنند و با اوج مهربانی با فرزندان خود رفتار کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد تاکید کرد: بهترین هدیه برای اهل قبور قرائت ذکر شریف صلوات به نیت اموات است و لازم است به هنگامی به قبرستان ها می رویم باید برای انسان های گرفتار و گناهکار دعا کنیم.

کارشناس مذهبی آستان‌مقدس حضرت‌معصومه سلام‌الله علیها یادآور شد: طبق روایت بیشترین رحمت الهی زمانی طلوع می‌کند که بندگان خطاکار قصد فرار کردن از خانه الهی داشته باشد.

وی افزود: سید بن طاووس نقل می کند در شب قدر فکر کردم در حق چه کسانی دعا کنم که به این نتیجه رسیدم در حق انسان‌های زمین خورده و خطاکار دعا کنم و از خداوند درخواست کنم رحمتش را شامل افراد خطاکار نماید.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد در ادامه گفت: نبی گرامی اسلام همواره در حق خطاکاران امت دعا می کردند اما امروزه اگر شخصی خطایی کند و در دادگاه محکوم شود اسمش داخل سیستم قوه قضائیه می‌رود و سوء پیشینه ثبت می شود و دیگر جایی به این شخص کار نمی‌دهند.

سخنران حرم بانوی کرامت بیان داشت: طبق روایت زمانی تمام رحمت الهی شامل حال انسان می شود که انسان برای تمامی موجودات درخواست رحمت کند و از برای همگان از خداوند طلب خیر و هدایت نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha