چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین استوارمیمندی با اشاره به اینکه استان فارس دارای ۴۹ مدرسه علمیه، یک موسسه آموزش عالی و یک مرکز تخصصی است، گفت: حدود ۲ هزار و ۹۰۰ طلبه در استان فارس در حال تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی ظهر امروز در دومین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان فارس که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه استان فارس دارای ۴۹ مدرسه علمیه، یک موسسه آموزش عالی و یک مرکز تخصصی است، اظهار داشت: حدود ۲ هزار و ۹۰۰ طلبه در استان فارس در حال تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۳ هزار طلبه در قالب طرح هجرت، امین، ائمه جماعات و مبلّغ آزاد در استان فارس مشغول فعالیت هستند، گفت: حدود ۷ هزار روحانی در استان فارس وجود دارد که بعضی از بخش‌های مرکز مدیریت از جمله صیانت و امور طلاب با همه آنان ارتباط دارد.

مدیر حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه بار سنگینی بر دوش مدیریت حوزه علمیه استان قرار دارد، مطرح کرد: با توجه به وسعت استان فارس و تعداد طلاب و مدارس، معاونین مرکز مدیریت مجاهدانه در حال فعالیت مخلصانه می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از شهرستان‌ها محدودیت‌ها، کمبود امکانات و عدم برخی همراهی‌ها کار را بر مدیران دشوار می‌کند، اما به دلیل اینکه به کار خود ایمان دارند و با توفیقی که خداوند در عرصه طلبه پروری داده، کار را پیش می‌برند.

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی یادآور شد: از اهدافی که در برگزاری دومین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان فارس محقق خواه شد، تعامل بین مدیران مدارس با معاونین مرکز و همچنین استفاده از رهنمودهای بزرگان و همچنین برگزاری کارگاه‌های مورد نیاز جمع حاضر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha