سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید اسماعیل خطیب

حوزه/ وزیر اطلاعات با اشاره به انسجام اطلاعاتی بین نهادهای امنیتی کشور، گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب به‌ زودی در اختیار محققان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، در سفر به شهرکرد، با شرکت در شورای تامین استان، ضمن تبریک سالروز ورود غرور آفرین آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی آنان را نماد مقاومت و جهاد واقعی دانست و گفت: آزادگان سرافراز کشورمان الگوی مناسبی برای خدمت رسانی جهادی به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب در آستانه هفته دولت گفت: حضور میدانی و فعال رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت در استان‌ها از دستاوردهای ارزشمند دولت انقلابی و مردمی می‌باشد که خود موتور محرک و زمینه ساز پیشرفت‌های همه جانبه در کشور شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری تخصیص اعتبارات و اجرای مصوبات سفرهای استانی را راهگشای حل مشکلات اقتصادی، رونق تولید و اشتغال دانست و از مسئولان استانی خواست برای اجرایی شدن مصوبات سفر عزم جدی‌تر داشته باشند.

وی اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی را خدمت شجاعانه دولت در قطع دست سودجویان و زیاده خواهان بیان کرد و افزود: این طرح زمینه ریشه کنی فساد اقتصادی در کشور را فراهم می‌کند و مردم به زودی طعم شیرین خدمت عادلانه و جهادی را خواهند چشید.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب حضور مقامات ایرانی در نشست‌های بین المللی و منطقه‌ای را زمینه ساز تعامل دوسویه با کشورهای همسایه برای توسعه اقتصادی در ایران بیان کرد و گفت: امروز کشور نقش راهبردی در جهان و منطقه را دارد و با وجود همه مشکلات، مسئولان ایران اسلامی توانسته اند تحریم‌های ظالمانه اقتصادی علیه ایران را با همکاری‌های همه جانبه بی اثر کنند.

وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهادهای امنیتی، نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.

وی همدلی مردم با دولت و مسئولان را بی بدیل دانست و گفت: همه ترفندهای دشمنان برای توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران با حضور پرشور، آگاهانه و همراهی مردم و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و قضایی در صحنه ناکام مانده است.

وزیر اطلاعات با هشدار به فتنه انگیزان و بیانیه نویسان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: همچنان که با تدبیر مقام معظم رهبری و وحدت ملی و تلاش محور مقاومت، آمریکا با ذلت و سرشکستگی مجبور به خروج از منطقه و توطئه‌های آن‌ها خنثی شد و امید آن‌ها به برخی فتنه گران و بیانیه نویسان داخلی هم با همراهی ملت راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب ترویج جهاد تبیین در جامعه را از رسالت‌های وزارت اطلاعات بیان کرد و گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب اسلامی به زودی در اختیار محققان و پژوهشگران برای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از هرگونه تحریف و فتنه انگیزی قرار می‌گیرد.

استاندار چهار محال و بختیاری در ادامه این نشست با ارائه گزارشی از روند طرح‌های مختلف و ظرفیت‌های اقتصادی این استان گفت: ۷۰۰ طرح نیمه تمام در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که با تخصیص ۲۶۰ هزار میلیارد ریال در سفر رئیس جمهور به این استان، این تعداد طرح به زودی تکمیل خواهد شد.

همچنین وزیر اطلاعات در این سفر با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام رشادت‌ها و فداکارهای سربازان گمنام امام زمان (عج) در حفظ و صیانت از امنیت کشور را بی نظیر دانست.

وزیر اطلاعات هم در این دیدار به طرح‌های دولت برای قطع وابستگی اقتصادی کشور به فروش نفت اشاره کرد و افزود: خنثی سازی تحریم‌های اقتصادی با اجرای این طرح‌ها و تامین کافی کالاهای پر تقاضا در کشور مشهود است و این موفقیت‌ها مرهون همراهی مردم با دولت و همدلی بین مسئولان کشوری است.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرکرد با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات چهارمحال و بختیاری از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اطلاعات بود که دستورات لازم برای ارتقای سطح اطلاعات مردم محور را صادر کرد. در پایان جلسه از زحمات مدیرکل سابق اطلاعات استان قدردانی و مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha