چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ط

حوزه / امام جمعه بادورد گفت: غربی‌ها می‌خواهند با اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی، متن توافق مورد نظر خود را تحمیل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار داشت: آزادگان، رزمندگان غیوری هستند که در اسارت نیز همچون اسرای کربلا و به تأسی از حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) پرچم آزادگی و رسالت انقلابی خود را لحظه‌ای بر زمین ننهادند.

امام جمعه بادرود، وجود ارزشمند آزادگان را همچون گذشته منشاء خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: به نوبه خود رشادت‌های آزادگان گرانقدر را ارج نهاده و صمیمانه توفیق و سلامتی روز افزونشان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و ولی امر مسلمین جهان، از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

حجت الاسلام قاسمی، به حمله چند روز پیش یک جوان به سلمان رشدی اشاره و تصریح کرد: طرفداران باطل می‌خواهند با زور و فشار، سلمان رشدی را سرپا نگه دارند و طبیعی است که روزی فرا می‌رسد که آن زور و فشار کم می‌شود و بساط باطل برچیده خواهد شد و لذا دیدیم که این نویسنده خبیث علیرغم داشتن تیم حفاظتی جمعه شب گذشته مورد حمله یک جوان ۲۴ ساله قرار گرفت.

امام جمعه بادرود، حمله به سلمان رشدی را زنگ خطری به عاملان ترور سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی مقام معظم رهبری دیر یا زود انتقام سختی از عاملان ترور سردار حاج قاسم سلیمانی گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی، به روند مذاکره و رفع تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: غربی‌ها می‌خواهند با اعمال فشار علیه جمهوری اسلامی، متن توافق هسته‌ای مورد نظر خود را تحمیل کنند، اما ایران اسلامی مقتدر با فهم این بازی و شناخت ذات فریب کار آمریکا را نمی خورد.

امام جمعه بادورد، با بیان اینکه تا منافع دولت و ملت ایران تامین نشود، هیچ توافقی را امضا نشود، یادآور شد: بارها غربی‌ها بدعهدی خود را نشان داده‌اند، از جمله خروج آمریکا از برجام، وقت کشی سه کشور اروپایی و رفع نشدن تحریم‌ها که نشانه‌هایی از پیمان شکنی دشمنان است.

حجت الاسلام قاسمی ضمن اشاره به پرتاب ماهواره خیام، یادآور شد: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران همین پرتاب ماهواره خیام است که توانست انحصار فضایی بعضی کشورها را بشکند.

وی با بیان اینکه ماهواره پرتاب خیام محدودیت‌هایی را برای دشمنان ایجاد کرده و این توانمندی در کنار قدرت پهپادی و موشکی ایران پیامی صریح و سریع برای دشمنان دارد، خاطر نشان کرد: امروز دشمن قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی را ندارند و ایران نیز ذره‌ای از مواضع بحق و اصولی خود عقب نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha