جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ امام جمعه کرگانرود به کودتای ۲۸مرداد اشاره کرد و گفت: هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و در طول تاریخ ثابت شده است که به وعده‌هایش عمل نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح امام جمعه کرگانرود در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی این هفته، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به ویژگی‌ها، خصوصیات و رشادت‌های امیرالمومنین(ع) پرداخت و اظهار داشت: حضرت علی(ع) در مسیر عدالت بود و لذا همه اقشار جامعه با الگو قرار دادن حضرت، می‌توانند در مسیر عدالت قرار گرفته و رستگار شوند.

وی به حادثه اخیر سلمان رشدی ملعون اشاره کرد و گفت: ذکر این نکته ضروری است که فرموده رهبر عزیز و بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) بر زمین نخواهد ماند و این شخص هتاک به سزای اعمال خود خواهد رسید و دشمنان بدانند انتقام سردار سلیمانی‌ نیز از آنها گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام فلاح به مطالبه ملت ایران در مذاکرات اخیر اشاره کرد و یادآور شد: برداشتن تمامی تحریم‌ها و تضمین وعده‌های طرف مقابل، خواسته دولت و ملت ایران اسلامی است.

امام جمعه کرگانرود افزود: مقاومت‌ ملت شریف ایران جواب داد و دشمن به این نتیجه رسیده است که دیگر با تحریم‌ها نمی‌شود جلوی پیشرفت جوانان ایرانی را گرفت و ایران زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

وی به کودتای ۲۸مرداد اشاره کرد و افزود: هیچ اعتمادی به آمریکا نیست و در طول تاریخ ثابت شده است که به وعده‌هایش عمل نمی‌کند.

حجت الاسلام فلاح با تحسین مقاومت مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی، خاطرنشان کرد: هر کشوری که در مقابل این رژیم کودک کش قرار بگیرد، انقلاب اسلامی ایران از آن حمایت خواهد کرد.

امام جمعه کرگانرود با تبریک روز پزشک، شغل پزشکی را یک جهاد دانست و گفت: در دوران کرونا برای ملت شریف ایران، زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمان ثابت شد و همه ملت قدردان این زحمات هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha