پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بالصور/ زيارة ممثل الولي الفقية المفاجئة في محافظة خوزستان لإقامة المواكب في حدود جذابة

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به مسأله ایجاد صف های طولانی تمدید گذرنامه ها در استان خوزستان، گفت: با پیگیری انجام شده مراکز تمدید گذرنامه ویژه اربعین حسینی در نقاط مختلف خوزستان راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز با تسلیت ایام فرا رسیدن سید و سرور و سالار شهیدان، اظهار داشت: درخصوص اربعین حسینی پیش بینی حضور جمعیت چند میلیونی از ایران اسلامی به سمت کربلا می شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: درخصوص گذرنامه باتوجه به تقاضاهای بسیار در این زمینه و توافق انجام شده با دولت عراق نسبت به تمدید آنها همکاری لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از دو روز گذشته و آغاز تمدید گذرنامه ها، صف جمعیت انبوهی از مشتاقان اربعین حسینی در ادارات گذرنامه ایجاد شده که با پیگیری انجام شده از دو معاون فرماندهی کل انتظامی کشور نسبت به فراهم سازی بسترهای لازم، دیگر شاهد تشکیل صف های دراز نخواهیم بود.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: براساس پیگیری های انجام شده از فردا در نقاط مختلف خوزستان از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر و دشت آزادگان بستر لازم برای تمدید گذرنامه ها فراهم خواهد شد و مردم با صبر، دیگر با صف های طولانی مواجه نخواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: دولت مردمی پای کار است تا مردم عزیزان ایران به بهترین نحو به سرزمین عراق عزیز منتقل شوند و سید و سرور و سالار شهیدان را زیارت کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به پای کار بودن همه در آسان سازی و تسریع تردد زائران از مرزهای شلمچه و چذابه، ادامه داد: بنده نیز در این ایام از این دو مرز بازدید و از نزدیک مشکلات را پیگیری و احصاء می کنیم.

وی با تأکید براینکه مردم و زائران بدون گذرنامه های فاقد اعتبار و تمدید شده در مرزها حاضر نشوند، گفت: تا اربعین حسینی همچنان فاصله دارند و مردم صبر کنند و طی چند روز آینده غالب مشکلات گذرنامه ها حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha