یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهدویه

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: تمامی نکات فرعی و اصلی این بیانیه باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که این بیانیه ارزشمند، امید به گذشته و آینده انقلاب اسلامی را در آحاد مردم به‌ویژه جوانان تقویت می‌کند و نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی را نشان می‌دهد، بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام علیرضا منصوری امروز در مدرسه علمیه مهدویه رشت در قالب کارگاه بصیرتی به تبیین گام دوم انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار داشت: گام دوم انقلاب اسلامی، حرکت این انقلاب عظیم را در جهت احیای دین و معنویت در مقیاس ملی و جهانی را نشان می‌دهد که چگونه این ملت و این انقلاب در برابر نقشه‌ها و فتنه‌های دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مشی انقلاب از ابتدا را این‌گونه ترسیم می‌کنند: «این انقلاب از آغاز تا امروز نه بی‌رحم و خون‌ریز بوده و نه منفعل و مردّد، با صراحت و شجاعت در برابر زورگویان و گردنکشان ایستاده و از مظلومان و مستضعفان دفاع کرده است.»

حجت الاسلام منصوری با بیان این که دشمن بیکار ننشسته است، گفت: دشمن به عنوان عنصری مهم و تأثیرگذار همواره موازی با حرکت‌های خیرخواهانه و استبداد ستیز ملت‌ها و ملت مسلمان ایران وجود داشته و خواهد داشت و به هیچ وجه امکان انکار آن وجود ندارد و با ایجاد شبهه به‌دنبال بی‌اهمیت جلوه دادن این عنصر کلیدی سخنان رهبری است.

حجت الاسلام منصوری یکی از راه‌های نفوذ دشمن را وجود شرایط بحرانی در کشور دانست و افزود: زمانی که برای کشور مشکلاتی ایجاد می‌شود، مانند کرونا، دشمن تلاش می‌کند با ایجاد یاس و ناامیدی در نظام بهداشتی کشور و حتی قدرت علمی کشور برای تهیه واکسن، نفوذ خود را در تمام زمینه‌ها توسعه دهد و از همین نفوذ با ضربه اقتصادی و جنگ بیولوژیک دست برتر خود را نشان دهد که با نفوذ مقدمات این کار را فراهم می‌کند.

استاد حوزه خاطر نشان کرد: اگر کسی با دقت لازم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را مطالعه کند، خواهد دانست که در این بیانیه، برای تمام نیازهای جامعه به تناسب، نقشه راه تبیین و تفکیک شده است.

وی تصریح کرد: بند بند متن این بیانیه حائز اهمیت است و نکات موجود در این بیانیه بسیار حکیمانه، مدبّرانه و با عمق و بینش بسیار بالا و دقیق، نقشه راه و راهبردهای اثرگذار جهت پیشرفت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی ایران را ترسیم کرده است.

استاد حوزه علمیه عنوان کرد: تمامی نکات فرعی و اصلی این بیانیه باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که این بیانیه ارزشمند، امید به گذشته و آینده انقلاب اسلامی را در آحاد مردم به‌ویژه جوانان تقویت می‌کند و نقشه راه تمدن اسلامی و تشکیل امت اسلامی را نشان می‌دهد، بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha