دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان گفت: لازم است تا صدا و سیما، صدای عموم مردم باشد و در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی امشب در دیدار با معاون امور استان‌های صداوسیما، با بیان اینکه رویکرد جدید صدا و سیما با حضور مدیریت جدید قابل تقدیر است، اظهار داشت: گزارشات و اهدافی که توسط رئیس سازمان صدا و سیمای در جلسه با ائمه جمعه سراسر کشور مطرح شد، امیدوار کننده و گویای تغییرات در این حوزه است.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از انفعال صدا و سیما در برخورد با حوادث مختلف، یادآور شد: اگر در عرصه عملیاتی کردن این رویکرد جدید، مجموعه صدا و سیما بتواند موفق عمل کند، قطعا شاهد تحول بسیار خوبی در عرصه اطلاع رسانی و تبدیل صدا و سیما به یک دانشگاه خواهیم بود.

امام جمعه همدان افزود: البته شرط موفقیت در این تغییرات، همراهی بدنه با این تفکر و رویکرد مدیریتی است.

وی با اشاره به اینکه گاهی گله‌مندی‌هایی در جامعه در رابطه با عملکرد صدا و سیما وجود دارد، گفت: لازم است تا صدا و سیما، صدای عموم مردم باشد و در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند تا تصویر سازی با نظر خودش از روحانیت را در جامعه ترویج دهد، یادآور شد: خوب است تا بتوانیم در جهت خنثی سازی نقشه‌های دشمنان برنامه‌های مناسبی را بسازیم و تولید کنیم.

وی با بیان اینکه بدنه جامعه باید احساس کنند تا صدا و سیما زبان آنها هم هست، یادآور شد: حضرت امیر(ع) در نهج‌البلاغه می‌فرمایند رضایت خواص به سختی به دست می‌آید، بنابراین لازم است تا به سمت عموم مردم بروید و صدا و سیما انعکاس خواسته عموم مردم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی تصریح کرد: نباید این طور باشد که صدا و سیما تنها صدای قسمتی از کشور و فرهنگ منطقه خاصی را منعکس کند، بلکه باید دغدغه‌های همه مردم را منتشر کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha