شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دشمنان هرگز نخواهند توانست وحدت امت مسلمان را کمرنگ جلوه دهند و این همایش عظیم اوج دلبستگی مسلمانان و شیعیان جهان به سرور و سالار شهیدان(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین حسینی خاری در چشم دشمنان اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی نمایش اقتدار جهان اسلامی و وحدت امت مسلمان است.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی داشته‌اند عظمت این اجتماع عظیم را کمرنگ نشان دهند، خاطر نشان کرد: دشمنان هرگز نخواهند توانست وحدت امت مسلمان را کمرنگ جلوه دهند و این همایش عظیم اوج دلبستگی مسلمانان و شیعیان جهان به سرور و سالار شهیدان(ع) است.

امام جمعه خرم آباد بر استفاده و بهره برداری از برکات همایش اربعین تأکید کرد و گفت: ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) از برکات این همایش عظیم بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز مقتدرتر خواهد شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با تأسی از نهضت عاشورا، راه خود را ادامه خواهد داد و روز به روز بر اقتدار این نظام افزوده خواهد شد.

۱۹ و ۲۰ شهریورماه روز شهادت آیت الله طالقانی و آیت الله مدنی از مبارزان انقلابی و نهمین سالگرد رحلت آیت الله طاهری خرم آبادی(ره) از دیگر مباحثی بود که امام جمعه خرم آباد درباره آن‌ها به ایراد سخن پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha