دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1047570
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
شیرسوار

حوزه/ مرکز نشر هاجر؛ ناشر تخصصی زن و خانواده کتاب «شیرسوار» شرح حال سردار شهید حاج جعفر (بهروز) شیرسوار در آینه خاطرات همسر و فرزندان را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «شیرسوار» شرح حال سردار شهید حاج جعفر (بهروز) شیرسوار در آینه خاطرات همسر و فرزندان به قلم حسن و حسین شیردل از سوی مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران چاپ و روانه بازار شد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«باید اعتراف کنم مثل امروزمان نبودیم. من به ‌عنوان ‌همسر حاج جعفر شیرسوار می‌گویم صبوری‌مان، ایمانمان، تقوایمان خیلی بیشتر از حالا بود.

گاهی که دورهم جمع می‌شویم هر همسری چه به تلخی و چه به شیرینی از همسرش می‌گوید با خودم فکر می‌کنم ما آن دوره را این‌طور دقیق به یاد داریم، چرا حالا ذهنمان به آن دوران که برمی‌گردد برایمان رؤیا شده است؟

ما چقدر خوب ساخته‌شده بودیم که کنار شوهرانمان این‌قدر قوی ایستاده بودیم. همه‌چیز را تاب می‌آوردیم. شوهرهای ما مگر چند سال سن داشتند؟»

کتاب «شیرسوار» در ۲۷۲ صفحه و با قیمت ۹۸,۰۰۰ تومان به صورت قطع رقعی و با ویراستاری ساجده تقی زاده در سال ۱۴۰۱ از سوی ناشر تخصصی زن و خانواده منتشر و در اختیار دوست‌داران خط جهاد و شهادت قرار گرفته است.

علاقه مندان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ می توانند این کتاب را با تخفیف ۲۰ درصدی و به قیمت ۷۸,۴۰۰ تومان تهیه کنند.

کتاب «شیرسوار» منتشر شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha