پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
1

حوزه/ دوره آموزشی توجیهی مشترک کارشناسان فرهنگی آموزشی و مسئولین روابط عمومی ستاد اقامه نماز استانهای کشور در سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز گفت: گردهمایی مشترک آموزشی توجیهی با حضور کارشناسان فرهنگی و آموزشی و مسئولین روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان ها در روزهای اخیر به میزبانی سمنان برگزار شد.

صالحی گفت: در این جلسه برنامه های شش ماهه دوم سال در بخش های نظارت و ارزیابی، فرهنگی آموزش و روابط عمومی تشریح شد.

وی افزود: این گردهمایی با سخنرانی سید احمد زرهانی قائم مقام ستاد اقامه نماز، حجج الاسلام بهشتی و محمدیان مشاورین علمی و برنامه ریزی و نسل نو ستاد و حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه استان سمنان همراه بود.

صالحی اظهار کرد: قائم مقام ستاد اقامه نماز در این گردهمایی در خصوص شیوه اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و تعامل با رسانه ها و نماینده ولی فقیه استان سمنان در رابطه با جایگاه نماز در اسلام و اهمیت آن در بین سایر عبادات سخنانی را ایراد کردند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به حضور رئیس قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در این جلسه، گفت: میزگرد تخصصی با حضور نمایندگان ستاد اقامه نماز، وزارت آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان، با هدف بحث و تبادل نظر با کارشناسان فرهنگی و آموزشی برگزار گردید.

وی یادآور شد: در این دوره آموزشی قائم مقام مرکز تخصصی نماز و مدیر عامل موسسه فرهنگی انتشاراتی ستاد اقامه نماز نیز با حضور در جمع کارشناسان نماز استان ها به ارائه گزارش اقدامات و بیان ظرفیت های موجود پرداختند.

صالحی افزود: برگزاری کارگاه های تخصصی و تقدیر از کارشناسان برتر در حوزه فرهنگی و آموزش و روابط عمومی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha