دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مراسم نکوداشت آیت الله حسن زاده آملی

حوزه/ نکوداشت سالک توحیدی مرحوم آیت الله حسن زاده آملی هم اکنون در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم،در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مراسم نکوداشت آیت الله حسن زاده آملی هم اکنون با پیام حضرت آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید و با حضور، علما، اساتید، طلاب و شاگردان آن مرحوم در مدرسه عالی دارالشفا آغاز شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم که با همکاری و مشارکت چند نهاد حووزی از جمله مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار می شود، از چند اثر علمی و فرهنگی رونمایی خواهد شد.
این برنامه ضمن مدیحه سرایی به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رمضانی، دبیر این نکوداشت در ارائه گزارشی در خصوص این آئین بیان کرد: ۲۰ مرکز فرهنگی اعم از حوزوی و دانشگاهی در برگزاری این مراسم دخیل هستند.
وی افزود: وقتی برای کسب اجازه مراسم به محضر آیت‌الله جوادی آملی رفتیم بیان داشتند «فکر نمی‌کنم کسی بیشتر از من به یاد ایشان (آیت‌الله حسن‌زاده آملی) باشد» که البته توقع هم‌ همین است.
حجت‌الاسلام والمسلمین رمضانی ادامه داد: علامه حسن زاده آملی سراسر ادب بودند و کوچک‌ترین کاری که دور از ادب باشد از وی سر نمی‌زد؛ حضرت آیت‌الله فاضل در خصوص ایشان می‌گفتند، اگر ادب ایشان را توزیع کنند کل حوزه با ادب می‌شوند؛ ما باید از این افراد هم علم فرا بگیریم هم ادب.
دبیر این نکوداشت ضمن بیان خاطره‌ای از آیت‌الله حسن‌زاده آملی پیام آیت‌الله جوادی آملی برای این نکوداشت را قرائت کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha