پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 1048119
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
پلدشت

حوزه / امروز طی مراسمی با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم قم و امام جمعه پلدشت از روحانیون تقریبی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام وحید طالبی امام جمعه پلدشت امروز در نشست مشترک علمای شیعه و سنی پلدشت که به مناسبت هفته وحدت در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وحدت یکی از ستون‌های مهم جامعه اسلامی و تشکیل دهنده امت مسلمان است.

امام جمعه پلدشت افزود: علما و مردم پلدشت وحدت گرا هستند و در طول تاریخ نیز این مسئله را نشان داده‌اند و با هوشیاری و ذکاوت خود نقشه شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه لازم است تا با پیروی از سیره و سنت پیامبر اسلام(ص) وحدت را بیش از پیش تقویت کنیم.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا بهروزی لک با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: هفته وحدت بهترین فرصت برای الگو قرار دادن سیره و روش پیامبر گرامی اسلام(ص) در جهت حل مشکلات جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: امروز دشمنان طمع کرده و براساس سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن، تلاش می‌کنند در بین مسلمانان و جامعه اسلامی مشکلاتی را ایجاد کنند، اما وحدت امری است که علما برای مقابله با این نقشه دشمن به آن اشاره و تأکید دارند.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم قم افزود: برای همه لازم و ضروری است که با پیروی از سیره نبی مکرم اسلام، وحدت، اتحاد و همدلی را در بین امت اسلامی عملیاتی کنیم تا نقشه‌های کثیف دشمنان بی‌اثر باشد.

در پایان این نشست از روحانیون تقریبی تجلیل بعمل آمد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha