چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: علم زمانی ارزشمند است که همراه با تهذیب باشد و بالعکس، تهذیب نیز ارزش خود را به نوعی مدیون دانش و علوم دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام رضا خورشیدی عصر امروز در نشستی با اساتید و طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار داشت، گفت: در مباحث آموزشی حوزه های علمیه نگاه تک بُعدی ندارند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار افزود: تلاش حوزه های علمیه این است طلابی تربیت کنند که هم در حوزه علوم دینی مجرب باشند و هم در امور تهذیبی و اخلاقی، بنابراین باید تلاش ها در مدارس علمیه چند وجهی باشد.

وی ادامه داد: اساتید تلاش کنند طلاب، علم و تهذیب را در کنار هم فرا بگیرند؛ علم زمانی ارزشمند است که همراه با تهذیب باشد و بالعکس تهذیب نیز ارزش خود را به نوعی مدیون دانش و علوم دینی است.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار از مسائل آموزشی و تهذیبی بسیار خوب است.

خورشیدی در پایان تأکید کرد: طلاب در کنار علوم دینی و مطالعه در مباحث اخلاقی که بیشتر اوقات با حضور اساتید اخلاق برگزار می شود، حضوری مستمر و فعالانه داشته باشند تا ان شاء الله در آینده تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha