یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
رئیس جمهور در جمع مردم روستای قره‌ بوته زنجان

رئیس جمهور در جمع مردم روستای قره‌ بوته زنجان گفت: آمریکایی‌ها به‌طور رسمی به ایجاد داعش اعتراف کرده‌اند، چگونه و با چه رویی ادعای حمایت از حقوق انسان و بشر را دارند؟ آیا زنان، مردان و کودکانی که در حرم شاهچراغ (ع) در خون خود غلطیدند، انسان نبودند؟

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، امروز پنجشنبه در جریان سفر به استان زنجان با حضور در روستای «قره بوته» در جمع مردم این روستا، با محکومیت حمله تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام در شیراز و اعلام داعش مبنی بر پذیرفتن این اقدام ذلیلانه و خبیثانه، با طرح این پرسش‌ها که داعش را چه کسانی ایجاد کردند؟، چه کسانی از این گروهک حمایت کردند؟ و آن را به جان ملت‌های منطقه انداختند؟، گفت: امروز سؤال مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان این است که وقتی آمریکایی‌ها به‌طور رسمی به ایجاد داعش اعتراف کرده‌اند، چگونه و با چه رویی ادعای حمایت از حقوق انسان و بشر را دارند؟ آیا زنان، مردان و کودکانی که در حرم حضرت شاهچراغ (ع) در خون خود غلطیدند، انسان نبودند؟

رئیس جمهور با بیان اینکه کارنامه آمریکایی‌ها پر از جنایت است، تصریح کرد: مگر مردم دنیا ندیدند که در برابر چشم آنها قهرمان مبارزه با تروریسم را به شهادت رساندید؟ شما چگونه و با چه رویی دم از انسانیت و حقوق بشر می‌زنید؟ این مردم ایران هستند که مدافعان واقعی حقوق انسان و نوع بشر هستند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد جنگ اراده‌ها هستیم، تصریح کرد: دشمنان به گمان خود خواسته‌اند ملت ایران مستقل نباشد و پیشرفت نکند، اما ملت ایران اراده کرده است که عزیز و سرافراز باشد، روی پای خود بایستد و زیر بار نظام سلطه نرود؛ تردیدی ندارم که در این جنگ، پیروزی متعلق به ملت بزرگ ایران است.

رئیس جمهور تصریح کرد: دشمن وقتی می‌بیند جوانان ایرانی در عرصه‌های علمی، فناوری و صنعتی، روز به روز پله‌های پیشرفت را بالا می‌روند، می‌خواهد با طراحی توطئه از این پیشرفت‌ها جلوگیری کند.

رئیسی با تمجید از روحیه شور و شعور حسینی مردم زنجان، تأکید کرد: اطمینان دارم که اراده پولادین، تصمیم، شور، شعور و بصیرت شما مردم همچنان که تاکنون پیشرفت کشور را به همراه داشته است، پس از این هم به کوری چشم دشمن، موجب ادامه این پیشرفت خواهد شد.

رئیس جمهور به مطالبات مردمی مطرح شده در این دیدار هم اشاره کرد و به استاندار زنجان دستور داد به‌طور جدی و فوری، رفع مشکل کیفیت آب شرب منطقه، ساخت درمانگاه و دیگر خواسته‌های مردم را پیگیری کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha