شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / اختتامیه جشنواره ملی راه روشن

حوزه / دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن گفت: جشنواره راه روشن با محوریت تربیت در نهج‌البلاغه، در ۵ بخش علمی، ادبی، هنری، چندرسانه‌ای و فضای مجازی و ۱۰ رشته از جمله مقاله، شعر، داستان، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، کلیپ، موشن‌گرافیک، پادکست و ایجاد جریان اجتماعی در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، محمد رمضان پور دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن، امروز در آیین اختتامیه این جشنواره، با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی راه روشن، اظهار داشت: جشنواره راه روشن با محوریت تربیت در نهج‌البلاغه، در ۵ بخش علمی، ادبی، هنری، چندرسانه‌ای و فضای مجازی و ۱۰ رشته از جمله مقاله، شعر، داستان، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، کلیپ، موشن‌گرافیک، پادکست و ایجاد جریان اجتماعی در فضای مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از جشنواره، یادآور شد: یک‌هزار و ۲۰۱ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف جشنواره ملی راه روشن شرکت کرده‌اند که از هر نفر یک اثر در دبیرخانه جشنواره مورد پذیرش قرار گرفته است.

رمضان پور افزود: با توجه به اینکه فراخوان این جشنواره تنها از طریق شبکه‌های مجازی بوده است، بنابراین بسیاری از شرکت‌کنندگان آن را جوانان و نوجوان دهه‌هشتادی و نودی تشکیل داده‌اند، موضوعی که می‌تواند حائز اهمیت باشد و لازم است که از این ظرفیت عظیم به نحو احسن متولیان امر بهره برداری کنند.

وی با تقدیر از همراهی‌ نماینده ولی فقیه در استان همدان در طول اجرای این مراسم، مطرح کرد: در مراسم اختتامیه از صاحبان آثار برگزیده هر ۱۰ رشته و پیشکسوتان عرصه نهج‌البلاغه تجلیل شد.

دبیر جشنواره راه روشن با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا برگزاری این جشنواره‌ها برآیند بیرونی مناسبی داشته باشند، گفت: تلاش مجموعه بر آن بود تا گامی در مسیر از بین بردن مهجوریت نهج البلاغه در جامعه برداریم و خصوصا نسل جوان با این کتاب ارزشمند آشنا شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha