یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام صفدر پناهی - مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم از مسئولین امنیتی، انتظامی و نظامی می خواهند انتقام خون شهیدان شیراز را از آمریکا و رژیم ننگین سعودی در آینده نزدیگ به گونه ای فراموش نشدنی بگیرند تا دیگر جرأت چنین جنایتی را به خود ندهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین صفدر پناهی مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران و هموطنان در حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (ع) شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده؛

وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

کشتار هموطنان بیگناه در حرم حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) قلب هر انسان آزاده ای را جریحه دار نموده و نفرت و کینه نسبت به قاتل و سایر عوامل پیدا و پنهان پشت پرده این جنایت هولناک را در دل همه بیداردلان روزافزون کرده است.

در میان این شهدای مظلوم دو تن از هم استانیهای عزیزمان شهیدان هوشنگ خوب و فرزند عزیزش بردوش مردم شهید پرور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در روز بعد در شهرستان بهمئی تشییع خواهند شد.

مردم شهیدپرور استان کهگیلویه وبویراحمد از مسئولین شریف امنیتی، انتظامی و نظامی می خواهند انتقام خون این شهیدان را از اربابان آمریکایی عبری و رژیم ننگین سعودی در آینده نزدیک به گونه ای فراموش نشدنی بگیرند تا دیگر جرأت چنین جنایتی را به خود ندهند.

اینجانب به عنوان خادم حوزه های علمیه به مردم ولایتمدار استانمان اطمینان می دهم که علمای عزیز این دیار همچون گذشته با تمام توان در همه عرصه ها پیشگام خواهند ماند و یک قدم عقب نخواهند نشست تا به فضل الهی همه توطئه های دشمن خنثی گردد

صفدر پناهی

مدیرحوزه علمیه کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    0 0
    ما هنوز تو کف انتقام قاسم سلیمانی هستیم