شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ نشست هم اندیشی طلاب خواهر طرح امین نقده با مسئولین آموزش و پرورش

حوزه/ در راستای توانمندسازی حوزویان کرجی اعم از طلاب خواهر و همسران طلاب برادر در حوزه تربیتی، دوره تربیت مدیر مهد و پیش دبستانی های امین در استان البرز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه استان البرز به منظور توانمندسازی حوزه‌ علمیه و تربیت و تأمین مدیران بومی و تراز حوزه‌ علمیه در عرصه تخصصی کودک و نوآموز اقدام به برگزاری دوره تربیت مدیر مهد و پیش دبستانی های امین نموده است.

این دوره ویژه طلاب خواهر و همسران طلاب برادر است و برخی از سرفصل‌های آموزشی دوره؛ آشنایی با نظام جامع موضوعات (طرح تربیتی) مهد امین حوزه‌های علمیه؛ مبانی، اصول و روش‌های تعلیم و تربیت دینی کودک؛ روانشناسی رشد و شناخت ویژگی‌های کودک و شیوه‌های انتقال مفاهیم دینی به کودکان است.

شرایط شرکت در این دوره شامل توانایی مدیریت، مدرک سطح دو حوزه علمیه خواهران، مدرک سطح دو همسران طلاب، داشتن سابقه فعالیت در عرصه کودک، تعهد به شرکت فعال در دوره های آموزشی، تربیت مدیر استان و متاهل بودن است.

از مزایای این دوره بهره مندی از اساتید مجرب ، اعطای گواهی پایان دوره، استفاده از ممتازین دوره به عنوان مدیر مهد و پیش دبستانی استان البرز و اولویت در اعطای مجوز فعالیت مهد و پیش دبستانی امین است.

مهلت ثبت نام برای این دوره ۳۰ آبان ماه اعلام شده است و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۰۲۶۳۲۷۵۵۶۰۱ تماس حاصل نمایند.

یاد آور می شود، علاقه‌مندان برای ثبت نام از طریق لینک ذیل اقدام نمایند:

https://form.avalform.com/view.php?id=۲۴۲۶۱۹۲۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha